Sortida curta però intensa, després de quinze dies de no tocar la bicicleta.
M'he dedicat a fer fotos i marcar els topants coneguts per passar-ho al wikiloc i, de pas, anar amb la calma.
He pujat per la pista de la ruta habitual de fa uns anys fins al trencant que puja al Rocar
A mitja pujada, he tirat pel corriolet d'en Pujaremcomamics, una mica complicat de fer després de la pluja d'aquests dies. Aquí estic a la cruïlla a punt de pujar
Paradoxalment la pujadeta final de les pedres està millor i he pogut posar la roda fins més amunt que altres dies, tot i que estic molt més malament físicament
Encara em queda molt, em sembla que fins que no tingui l'elèctrica no m'atansaré al final
Deixo el tallafocs i passo pel bosquet
Enllaço amb el corriol que em portarà a la caseta dels caçadors. No es veu gaire, he de tirar a la dreta
La caseta, neta i buida
Arribo al Torrent dels Grills
Pujo una estona i deixo el torrent entre les canyes
Les figues encara estan una mica verdes, n'he menjat tres molt bones
Torno a la riera
Pujo en direcció a la cova, aquí deixo la pista
I aquí tenim la cova
Avui he tirat a l'esquerra per pujar més amunt, no he passat pel corriol Pujaremcomamics
Està força erosionat, m'ha costat molt passar-lo. Sort que hi ha bona vista
Un cop acabat el corriolet he tirat per pista en direcció al tallafocs. La tanca de les vaques, tot i que les vaques no hi són, segueix aguantant el pas dels anys
A la baixada he passat pel mig del bosquet. El corriol està poc fressat, s'hi haurà d'anar passant
No m'he aturat ni al cementiri ni a l'ermita de l'Alegria, però sí que ho he fet a la cabaneta de pedra
He pujat per la pista de Can Ballús que he deixat quan he arribat al replanet de l'antena
El corriolet que porta al torrent de Can Gosc està una mica tapat però ara no té paparres i és molt divertit. Un cop a la riera he tirat amunt, en direcció Esses
Arribo al Sot d'en Miqueló
I ara passo per les Esses. La primera part la faig molt bé, al final no tant i m'he d'aturar dos cops ja que està molt malmesa la ruta i la força física. Arribo finalment al Coll del Turó d'en Galceran
Els falsos Nou Pins, una mica més enrere
Entre que hi ha molta gent pujant per les vinyes i que estic una mica cansat, passo per la pista sense pujar al Turó. La deixo per fer el corriolet divertit i una mica tècnic amb les arrels, que va paral·lel a la pista
Ja arribant a la Conreria torno a deixar la pista per fer el corriolet de l'esquerra
Em planto al Seminari, avui dia casa de colònies
Tiro pel corriolet que va a parar a la pista que puja al Mas Ram i la deixo per baixar pel corriolet de la Cartoixa, aquí estic a l'entrada
Tot i que a la foto no ho sembla el corriol està molt bé, la pluja d'aquests dies no l'ha afectat massa. Com sempre, tiro cap a la pista de la Cartoixa
I agafo el corriolet de Can Sent Romà
Aquí estic a la porta
Pujo seguint les indicacions del SL C fins la carretera, que travesso per baixar pel camí de Can Puigcarbó, actualemnt tapat però abans asfaltat i tot
I ja està gairebé tot fet, només em queda arribar a l'ajuntament, punt final i inicial de la ruta d'avui
El track al WIKILOC:
CORRIOLS, ESSES, CORRIOLS
2024-09-28 Coriols, Esses, Corriols
2024-09-28 Coriols, Esses, Corriols
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants