Els seguidors de la religió verdadera, el teslanisme, i alhora adoradors del déu Elon Musk, estem nerviosos: després de més d'un any des de la primera presentació del Model 3 arriba el dia D, el moment en el qual els més de 400.000 reservistes (a 1000 $ per reserva) veurem com és realment el Model 3 ja que a l'abril de l'any passat de ben poques coses ens vam assabentar.
Estarà el cotxe per sobre de les expectatives?
Hi haurà alguna sorpresa positiva?
Les accions de tesla pujaran a 400 $?
Ens el regalaran pel nostre incondicional amor a la marca?
la solució d'aquí a unes poques hores: a les 5:30 d'aquesta propera matinada.
Demà haurem de matinar
Demà haurem de matinar
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Re: Demà haurem de matinar
I que ha passat?
Explica, explica als pobres com jo que no som seguidors de la religió Teslanisme.
Ara que tinc entés que el fundador Elon Musk, és obsessiu i obstinat com l'altre gurú Steve Jobs, d'aquest si que n'era seguidor i practico l'Apple mania.
Ara el que no podrà dormir seré jo esperant impacientment la teva resposta
Explica, explica als pobres com jo que no som seguidors de la religió Teslanisme.
Ara que tinc entés que el fundador Elon Musk, és obsessiu i obstinat com l'altre gurú Steve Jobs, d'aquest si que n'era seguidor i practico l'Apple mania.
Ara el que no podrà dormir seré jo esperant impacientment la teva resposta
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.
Re: Demà haurem de matinar
No segueixes el teslanisme?
Això no pot ser, és un pecat molt greu!
Per a que et sigui perdonat, només caldrà que et compris un Model X o bé un Model S. En el cas que et compris un Model 3, hauran de ser dues unitats.
I a partir d'aquí ja seràs un prosèlit de la religió, això és un verí que s'escampa!
Doncs resumint-ho força, sembla que la presentació va ser curta i, tot i no ser un fiasco, no va aportar massa novetats al que més o menys ja se sabia sobre com serà el famós Model 3.
Potser les expectatives eren molt altes i en no haver-hi cap sorpresa en la presentació, la gent que va tenir l'humor de matinar va quedar una mica decebuda.
Alguns diuen que a la mateixa Tesla no l'interessa seguir alimentant la fera Model 3 -ja amb més de 500.000 reserves a 1000 $ cadascuna- i que el que volen és vendre molts Model S i Model X, que són els que permeten ingressar una mica a la companyia, exposada a un creixement vertiginós i a unes inversions més marejadores encara. Això explicaria el fet que no hi hagi hagut cap de les sorpreses o millores que s'esperaven sobre el que es va dir en la primera presentació, feta a l'abril del 2016.
De moment, però, tot el que el déu suprem Elon Musk va prometre en el seu dia es va fent realitat. No hi ha hagut endarreriments i els preus i prestacions són les que es van dir.
Les primeres unitats seran pels treballadors de Tesla, després es vendrà en els Estats que estan legislant de veritat en pro del VE, com per exemple Califòrnia.
Més tard arribarà a Europa, probablement primer a Noruega.
A casa nostra segurament serem els últims, cadascú té el que es mereix, de manera que potser els puguem començar a tocar al final del 2018
Això no pot ser, és un pecat molt greu!
Per a que et sigui perdonat, només caldrà que et compris un Model X o bé un Model S. En el cas que et compris un Model 3, hauran de ser dues unitats.
I a partir d'aquí ja seràs un prosèlit de la religió, això és un verí que s'escampa!
Doncs resumint-ho força, sembla que la presentació va ser curta i, tot i no ser un fiasco, no va aportar massa novetats al que més o menys ja se sabia sobre com serà el famós Model 3.
Potser les expectatives eren molt altes i en no haver-hi cap sorpresa en la presentació, la gent que va tenir l'humor de matinar va quedar una mica decebuda.
Alguns diuen que a la mateixa Tesla no l'interessa seguir alimentant la fera Model 3 -ja amb més de 500.000 reserves a 1000 $ cadascuna- i que el que volen és vendre molts Model S i Model X, que són els que permeten ingressar una mica a la companyia, exposada a un creixement vertiginós i a unes inversions més marejadores encara. Això explicaria el fet que no hi hagi hagut cap de les sorpreses o millores que s'esperaven sobre el que es va dir en la primera presentació, feta a l'abril del 2016.
De moment, però, tot el que el déu suprem Elon Musk va prometre en el seu dia es va fent realitat. No hi ha hagut endarreriments i els preus i prestacions són les que es van dir.
Les primeres unitats seran pels treballadors de Tesla, després es vendrà en els Estats que estan legislant de veritat en pro del VE, com per exemple Califòrnia.
Més tard arribarà a Europa, probablement primer a Noruega.
A casa nostra segurament serem els últims, cadascú té el que es mereix, de manera que potser els puguem començar a tocar al final del 2018
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants