2018-01-13 Corriols Terrassa-Mura

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2018-01-13 Corriols Terrassa-Mura

#1 Entrada Autor: Pere » 08 gen. 2018, 20:04

Aquest dissabte en Juanma està convidat a una sortida amb els Bike&Buti de Terrassa, que es mouran per la zona d'Alella, segurament. Es tracta d'una ruta corriolera, amb salts pels que en sàpiguen i alternatives més fàcils pels que no en sabem. O això és el que m'ha dit en Juanma, que potser m'hi portarà enganyat.
Així que ja sabeu, si voleu provar només cal que ho dieu.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Avatar de l’usuari
Xavi M.
Entrades: 69
Membre des de: 06 juny 2017, 22:08
Ubicació: Sabadell

Re: 2017-01-13 Corriols Terrassa-Mura

#2 Entrada Autor: Xavi M. » 10 gen. 2018, 18:44

Pere ha escrit:
08 gen. 2018, 20:04
Aquest dissabte en Juanma està convidat a una sortida amb els Bike&Buti de Terrassa, que es mouran per la zona d'Alella, segurament. Es tracta d'una ruta corriolera, amb salts pels que en sàpiguen i alternatives més fàcils pels que no en sabem. O això és el que m'ha dit en Juanma, que potser m'hi portarà enganyat.
Així que ja sabeu, si voleu provar només cal que ho dieu.
A banda de que la sortida ja ha passat :oops: Aquí hi ha alguna cosa que no quadra; el títol del post és Corriols Terrassa-Mura, però parles de que es mouran per Alella.

O sigui, Vallès Occidental o Maresme? :roll:

Salut i pedals.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.

Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

Re: 2018-01-13 Corriols Terrassa-Mura

#3 Entrada Autor: Pere » 12 gen. 2018, 14:26

Xavi M. ha escrit:
10 gen. 2018, 18:44
A banda de que la sortida ja ha passat :oops: Aquí hi ha alguna cosa que no quadra; el títol del post és Corriols Terrassa-Mura, però parles de que es mouran per Alella.

O sigui, Vallès Occidental o Maresme? :roll:

Salut i pedals.

Xavi Mañà
El vi, que n´és de dolent!. Fins i tot sense beure'l et fa fer aquestes coses.
En realitat volia dir per la zona de Mura, però tampoc ho sé exactament. Anant amb el Juanma mai estic segur de per on passaré, dl que sí que n'estic segur és de que la sortida serà maca.
I no, no ha passat, és per demà dia 13 de gener, però de 2018 :oops: :oops: :oops: Ara canvio la data.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants