Cartoixa-Piscines Alella

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

Cartoixa-Piscines Alella

#1 Entrada Autor: Pere » 13 des. 2020, 18:20

Avui fem gairebé el mateix itinerari que diumenge passat però canviant el sentit de marxa, de manera que resulta una mica més suau. Un dels canvis és pujar des del dipòsit d'aigua, on hem deixat el cotxe, fins la Font dels Ocellets o de Sant Bru
Imatge

Està força neta i hi baixa molta aigua
Imatge

Ben aviat arribem a la Cartoixa, amb els xiprers del camí donant-nos la benvinguda
Imatge

Seguim per la pista fins la carretera i passem al Cementiri dels oblidats, una trista fossa comuna amb una tapa de pedra
Imatge

Ep, potser no n'estan tant d'oblidats, hi ha flors!:
Imatge

La pedra és de dimensions modestes
Imatge

Passem per la pista carenera fins l'entrada del Corriol de l'Oriol
Imatge

Al Coll de Font de Cera, fem la visita al recordatori d'un bon vivant. Li han deixat de tot: cava, cervesa, vi, aigua, tabac....
Imatge

No podien faltar els panellets de coco. Crec que surto a caminar només per poder menjar-me'ls
Imatge

Imatge
Ja gairebé a Alella, trobem aquesta vinya amb els ceps protegits d'una manera que de lluny, semblen creus d'un cementiri
Imatge

Aquí estem pujant cap al cementiri d'Alella
Imatge

Avui hi podem entrar, m'agraden molt els xiprers que hi ha
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

També hi veiem alguna làpida curiosa, per la similitud amb el meu cognom
Imatge

Passem per una de les vinyes de l'Alta Alella, on encara queden alguns pàmpols ben vermells i comença la sessió de fotos
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Els que son tan alts passem per alguna incomoditat: per tocar el picaporta ens hem d'ajupir molt
Imatge

Molt a la vora del Rocar ens sorprèn el que queda d'aquest senglar. Pols som i en pols ens convertirem
Imatge

I ja anant a buscar el Zoe aquests xiprers de la Riera de Tiana em donen la benvinguda
Imatge

Ara només faltaria que no portés la clau del cotxe.....
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants