Dissabte passat vam fer aquesta ruta sortint del monestir de Sant Jeroni de la Murtra. Primer vam pujar a l'ermita Sant Onofre, passant pel corriol que puja a la Vallençana
Baixant, les cabretes ens van venir a trobar. es veu que la gent els dóna menjar
Per pujar a Sant Climent vam passar pel corriol que volta el tancat de l'antena, així ens vam estalviar una mica de pista
Volíem anar al poblat de Puig Castellar, però ens vam desviar una mica per veure el Dolmen de la cova d'en Genís
Pujant al poblat tenim molt bon panorama
Una bona mestra sempre ho serà, exerceixi o no. Els nois d'ara no poden aprendre al seu costat, jo sí que tinc aquesta sort
Després de baixar a la pista dels minerals i a la llera del riu Besòs, vam anar cap a la Font del Tort
I vam Pujar a Sant Pere de Reixac pel costerut itinerari marcat. Tanta pujada ens va fer venir gana, i vam aprofitar el solet per menjar una mica als peus del campanar
Volíem anar a Sant Cebrià de Cabanyes, però com que se'ns havia fet una mica tard, vam tirar pel dret: Pedrera, lateral de la pista del Dipòsit, bancs, pista de Canyet i Sant Jeroni.
En resum, una bona estiradeta de cames, al costat de casa i amb molt bona companyia (si més no jo estava molt ben acompanyat).
2013-11-10 Ermites, Puig Castellar, Sant Pere de Reixac
2013-11-10 Ermites, Puig Castellar, Sant Pere de Reixac
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants