Li vaig comentar a l'amic Xavi Mañà que volia fer aquesta sortida i s'hi va afegir. Després de recomanar-li que portés un bon i llarg llibre (Les Mil i una Nits) i que es carregués de paciència esperant-me, no es va desdir i ens hi vam posar a la cruïlla de la NII a Montgat-Badalona. Els primers quilòmetres els vam fer amb molt bona temperatura, fins i tot s'escapaven finíssimes gotetes de pluja. Aquesta situació ideal contrastava amb el fet que contínuament ens passaven ciclistes, en altre temps ens hi hauríem afegit o els hauríem passat nosaltres a ells, però ara a mi no m'és possible i en Xavi es va quedar resignadament al darrere o al costat tota la N II.
Quant a l'itinerari, no té massa secrets: es tracta d'anar fins Arenys i començar a pujar i baixar els collets del Maresme, en sentit antihorari perquè és més fàcil i perquè et quedes a casa sense haver de fer molts Km de N II a la tornada. El primer, Collsacreu. Després vindran Can Bordoi, el Collet, Parpers, Òrrius, Colls de font de cera i La Conreria. I que no se m'oblidi: una aturada per refrescar-nos i menjar una mica a Dosrius, en el restaurant que sempre estava ple a vessar i que ara fa una mica de tristor veure'l mig buid.
Seguirà......
20200718 Els Colls del Maresme
20200718 Els Colls del Maresme
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants