Sbd-Matadepera-Coll d´Estenalles-Sant LLorenç-Castellar-Sentmenat

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Xavi M.
Entrades: 69
Membre des de: 06 juny 2017, 22:08
Ubicació: Sabadell

Sbd-Matadepera-Coll d´Estenalles-Sant LLorenç-Castellar-Sentmenat

#1 Entrada Autor: Xavi M. » 20 jul. 2017, 18:45

Hola colla.

Ja sabeu que jo no tinc bici de carretera, però el bon amic Toni de https://bicisprint.com/ me´n va deixar una (que no era ben bé de la meva talla :roll: ), i amb el valent i intrèpid Guillermo ens vàrem animar a fer una ruta per uns dels colls típics del Vallès, El Coll d´Estenalles,

i aquí ens teniu a l´hora indicada disposats a fer els gairebé 72 Km que ens esperaven.
Imatge

Aquí donant pedals i en Guillermo que és un crack dels selfies la clava novament (sort que no venia cap cotxe).
Imatge

El primer objectiu aconseguit després de 22 km de suau i no tant suau pujada.
Imatge

Aquí ja ens teniu hidratant-nos a Sant Llorenç Savall després d´haver realitzat el segon pujadot del dia, el Coll de Lligabosses.
Imatge

Cal fer bona cara doncs tinc un intrèpid paparazzi i el terreny fa baixada.
Imatge

I aquí ja estem de nou al punt de sortida tot fent la merescuda cervesa després de, ara si, 72 km i 1.495 de DA.
Imatge

I com que tot esforç té recompensa, i després de que un servidor pogués dutxar-se a casa mentre esperàvem que arribés l'ínclit SBK, ens vem donar un merescut homenatge gastronòmic al http://rubion.es/ com podeu veure.
Imatge

Imatge

Imatge

Aqui tenim amb en Guillermo al gran Josep. El responsable de que tot estigués tant bo.
Imatge

Imatge

Imatge

I fins aquí la meva primera experiència amb flaca, no pas del Rubión :lol: , i haig de dir que les sensacions van ser molt positives, no vull arribar a pensar quan ho provi de nou amb una bici de la meva talla. Però prometo explicar-ho de nou.

Salut i pedals.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant