2017-10-22 Sant Vicenç de Montalt amb SC Betulo i foto al Mas Ram

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2017-10-22 Sant Vicenç de Montalt amb SC Betulo i foto al Mas Ram

#1 Entrada Autor: Pere » 18 nov. 2017, 11:56

Sortida tranquil·la amb gairebé tots els integrants de SC Betulo i amb l'amic Sonic del Bttbadalona. N II i pujadeta a Sant Vicenç de Montalt. Una miqueta de Pollastre, esmorzar pantagruèlic (alguns) i tornada per la N II. Foto de grup al Mas Ram.

Una cosa bona que tenim al Betulo és que sempre s'espera tothom i que portem la furgoneta, de manera que si hi ha alguna avaria o defalliment mai ningú es queda penjat.
I una altra cosa bona és el bon ambient que hi ha. Jo sempre dic que el diumenge ens tornem nens i que deixem a casa tot les coses dolentes que se'ns han anat arrapant entre setmana.

I encara una cosa bona més: al grup es por anar molt molt ràpid o molt tranquil, en ser tants hi ha diferents nivells. Aquest dia a l'anada en Paco i jo vam anar tranquil·lets, parlant, que feia molt que no ens vèiem després de la meva aturada i de la seva. A la tornada ens vam posar a córrer, fent relleus i passant ciclistes fins que les forces m'ho van permetre. És que en carretera sóc o blanc o negre, no em sé estar.
No sé si trobaré cap foto del grup nombrosíssim, això del WhatsApp és molt bonic però no s'hi troba res, ho hauré de buscar al Facebook.

Aquí tenim les de grup:
Imatge

Imatge

Es va fer la foto en aquest lloc recordant-ne una de fa trenta anys:
Imatge
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant