20200718 Els Colls del Maresme

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

20200718 Els Colls del Maresme

#1 Entrada Autor: Pere » 28 jul. 2020, 09:07

Li vaig comentar a l'amic Xavi Mañà que volia fer aquesta sortida i s'hi va afegir. Després de recomanar-li que portés un bon i llarg llibre (Les Mil i una Nits) i que es carregués de paciència esperant-me, no es va desdir i ens hi vam posar a la cruïlla de la NII a Montgat-Badalona. Els primers quilòmetres els vam fer amb molt bona temperatura, fins i tot s'escapaven finíssimes gotetes de pluja. Aquesta situació ideal contrastava amb el fet que contínuament ens passaven ciclistes, en altre temps ens hi hauríem afegit o els hauríem passat nosaltres a ells, però ara a mi no m'és possible i en Xavi es va quedar resignadament al darrere o al costat tota la N II.
Quant a l'itinerari, no té massa secrets: es tracta d'anar fins Arenys i començar a pujar i baixar els collets del Maresme, en sentit antihorari perquè és més fàcil i perquè et quedes a casa sense haver de fer molts Km de N II a la tornada. El primer, Collsacreu. Després vindran Can Bordoi, el Collet, Parpers, Òrrius, Colls de font de cera i La Conreria. I que no se m'oblidi: una aturada per refrescar-nos i menjar una mica a Dosrius, en el restaurant que sempre estava ple a vessar i que ara fa una mica de tristor veure'l mig buid.

Seguirà......
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants