2024-08-22 Explorant per Alella

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2024-08-22 Explorant per Alella

#1 Entrada Autor: Pere » 22 ago. 2024, 17:16

La sortida d'avui ha estat una mica accidentada. Primer he passat per Can Gaietà i, veient que el Torrent dels Grills estava net, hi he tret el nas:
Imatge

Imatge

Imatge

Per desgràcia he hagut de tornar per on havia pujat, ja que més o menys a la Llongaina hi ha una tanca que no deixa passar. He pujat cap al capdamunt de la Casa Alta i allà he dubtat si tirar cap al corriol de l'esquerra o cap al de la dreta, finalment m'he decidit per la dreta. I pujant al costat dels hivernacles he caigut fent-me mal a la costella encara ressentida, de manera que la resta de la sortida ha estat molt condicionada pel mal que tinc encara al costat.
He passat pel corriol paral·lel al Torrent de Can Gili i finalment he entrat a la gola del llop:
Imatge

Pels tobogans he arribat a Alella, on avui m'he aturat a la seva Creu de Terme
Imatge

I he redescobert la font del costat
Imatge

He decidit pujar per la via fàcil, la de la Coma Clara. No són tomates
Imatge

Els lleons de Can Pau Arenas tampoc són lleons
Imatge

A mitja pujada m'he aturat un moment per descansar i fer la foto d'aquesta mini cova de vinya
Imatge

He baixat pel corriol de la moto abandonada i, per no fer el mateix recorregut de sempre quan he arribat a la pista del dipòsit de Teià he seguit tirant corriol avall. M'ha portat a una antena de comunicacions i allà he provat de seguir un corriol en direcció Alella, que s'ha perdut ràpidament. Llavors he agafat una semi pista a l'esquerra, que s'ha transformat en un corriol molt fàcil i divertit
Imatge

El corriol té moltes alternatives i cruïlles, s'ha acabat en un carrer de Teià, on he girat. He intentat trobar una alternativa per la tornada, però m'he perdut en camins que portaven a vinyes o a culs de sac, com aquest viver abandonat -crec- on s'acaba la pista
Imatge

Imatge

He provat alternatives, una m'ha portat després d'uns pujadots intensos a una vinya que és molt a prop del corriol per on havia passat uns minuts abans.
Allà he pujat a peu fins enllaçar i he tornat a baixar per veure si podia trobar alternativa corriolera, però no ha pogut ser ja que he tornat a la vinya. Veient això, he baixat per on havia pujat i he anat fent per trobar sortida. Les vinyes estan força malaltes, els raïms no tenen massa bona pinta. La sequera, el mildiu... I això que en alguns llocs poden regar
Imatge

Vaig fent per pista i veig una barraca per on vaig passar fa uns anys amb el Peque. Hi intento arribar però pujo massa i la perdo de vista, tot i que en veig una altra
Imatge

Finalment baixo una mica i trobo la caseta de vinya, amb la pedra a punt de caure
Imatge

Imatge

El pou
Imatge

A partir d'aquí ja més o menys estic situat i vaig pujant per pista fins el bosquet de l'institut. Allà agafo un altre corriol, que va baixant en direcció El Masnou. Baixa massa, el deixo per tirar amunt cap a Alella, des d'on passo un altre cop pels tobogans per tornar a la gola del llop
Imatge

I una pujadeta més i ja soc a casa.
Queda pendent tornar al corriol i investigar més i si és possible sense cap mal, millor.

El track al Wikiloc:
Explorant per Alella
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants