2007-04-17 Els Castells de la Segarra

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2007-04-17 Els Castells de la Segarra

#1 Entrada Autor: Pere » 16 ago. 2024, 20:57

21-04-07

ELS CASTELLS DE LA SEGARRA

93.6 Km
6h 2’ en moviment
1h 13’ aturat
46,6 màxima
15.5 mitjana en moviment
12.9 mitjana total

Surto amb els bttbadalona.
Jordi, Pedro, Scott, els germans Lluís i José Miguel, David, Roby, Btv, Diesel i un servidor.
L’hora de sortida és a les 7, però arribem una mica tard. A més, en Diesel s’ha oblidat el carnet i torna. Després perdem una mica de temps a la benzinera (alguns esmorzen una mica). Total, que arribem força tard al punt d’origen, Montfalcó Murallat, al costat de Les Oluges.
Comencem a bon ritme, sempre per bona pista. Jo vaig a la cua, amb les pulsacions força altes: anàvem molt ràpids. A més, porto força agilitat per evitar cremar-me abans d’hora. Com que porto força barretes, menjo sovint, a vegades a mossegades per estar sempre ben alimentat.
Cap al km. 40 aproximadament, em quedo una mica endarrerit, en part per estar parlant amb el Btv. El ritme dels primers és força alt. Al castell de les Sitges, uns 55 km em trobava molt bé. A partir d’allà vaig començar a anar sempre al davant, molts cops a roda del Diesel, una mica amb el ganxo posat, però sempre aguantant.
En un reagrupament al costat del castell de l’Aranyó en Roby estava molt cascat, però va aguantar molt bé fins al final. Jo vaig anar bastant al davant, fins arribar a Les Oluges. Allà ens vam reagrupar i ja no vaig seguir al davant. Fins i tot en Roby va arribar al meu davant. Vaig fer el tram de carretera a ritmet, pensant en la pujada final.
Crec que vaig notar la falta de menjar, ja que feia temps que m’havia acabat l’ultima barreta: la sortida havia de ser de 60-70 km i van ser 93.5.
Al final em quedo amb la felicitació d’en Diesel: un placer! i el comentari que va fer al seu webb en resposta a un de meu:

http://www.bttbadalona.com/foro/viewtop ... c&start=45

Pere escribió:
Ja que no ho diu ningú i per fer justícia després de tanta brometa:

1)La ruta va ser preciosa.
2)El clima aspre i dur a l'estiu i a l'hivern ens va mostrar la seva cara més amable.
3)Els colors del verd hi eren tots.
4)La companyia, tot el grup, al mateix nivell de la ruta: excel·lent.

Ara mateix hi tornaria. Però amb una condició: passar per Sedó per arribar als 100 km.

Tienes toda la razón, las cosas como són.
Además me llevé una grata sorpresa pues, no sé por qué, pensaba que serías tan globero como Btv ja,ja, pero ya comprobé que acabaste muy entero y siempre abriendo camino. ¡Chapó!

Fauna: quan ja estàvem tornant, s’ha aixecat una perdiu d’un camp de blat i ha anat volant camp endins. Llavors una àguila ha estat a punt de caçar-la. L’hi ha anat just.

El track a Wikiloc:
Els Castells de la Segarra
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants