2007-03-24 Habitual, Esses, Vigia, Corriol Cartoixa

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2007-03-24 Habitual, Esses, Vigia, Corriol Cartoixa

#1 Entrada Autor: Pere » 15 ago. 2024, 11:40

HABITUAL-GOSCH-ZETES-VIGIA A- SEMINARI-CORRIOL CARTOIXA-SANT ROMÀ-TIANA

17 km.
1h 50 min en moviment
7 min 58 seg aturat
34.6 v màx
9.3 mitjana
8.6 total

Sortideta curta ja que tinc guàrdia i vull tornar d’hora per treure una mica d’herbotes del jardí.
Pujo per la ruta habitual sense forçar i quan arribo a la pista que porta al Rocar m’he d’aturar ja que el pulsòmetre marca 180 o més. Ni esbufego ni vaig ràpid. M’aturo per si s’ha espatllat, ja que marca sempre igual. Un cop aturat es posa de cop a 110. Penso que no funciona bé i segueixo, mirant-lo més sovint. No passo de 150, i si ho faig és quan esbufego, igual que ahir.
Segueixo la mateixa ruta que ahir, però al sot d’en Miqueló passo per les zetes en comptes de passar per la pujada. És dur, però no tant agònic com el pujadot. De tota manera és força llarg i tinc les cames una mica dures. Les pulsacions no passen de 162. Un cop a dalt, pujo al vigia A per la vinya sense posar el peu a terra. Porto màniga curta i m’he d’abrigar a dalt ja que està refrescant. La baixada la faig per la pista i m’atanso al Seminari pel Cau. Del Seminari vaig a la trialera que porta a la pista que puja de Can Ruti i passo sense posar el peu a terra. Segueixo baixant i agafo la trialera que porta més avall de la Cartoixa, on només m’aturo al lloc on hi ha l’Ulex al mig. Passo per Sant Romà i d’allà a Tiana i a casa per la Biblioteca sense novetats.

Pulsacions: mitjana 135; màxim 162

El track al Wikiloc:
Habitual, Esses, Vigia, Corriol Cartoixa
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants