ALEGRIA – SEMINARI – VIGIA B – FONT GUINEU – CAN TORRENTS – CAMÍ DE LA MALESA – CAL DIMONI – SANT JERONI – SANT CLIMENT – TRIALERA DE MONTCADA – LES OLIVERES – MINA GALENA – TALLAFOCS - GR 92 – SANT JERONI – CAN RUTI – TRIALERA DE LA CARTOIXA – SANTROMÀ – TIANA
41.8 km
4h 37’ en moviment
39’ 04’’ aturat
42.8 v. màxima
9.0 mitjana
7.9 total
Surto de casa a les 9:30. Fa calor: màniga curta i pantaló curt. Pujo amb males sensacions (flato, punxades, soroll del fre a la roda del darrera) cap a la pujada, on m’he d’aturar al començament del tot. Segueixo fins al Seminari i per evitar trobar-me amb 250000 bicicletes passo per la pista. A dalt, abans de començar el corriol em trobo dos ciclistes una mica grassonets que van pujant. No van gaire bé i els passo pujant cap al Vigia B. Baixo per la trialera de la Font de la Guineu, amb força seguretat i pocs ensurts. De la Font de la Guineu baixo cap a Can Torrents pel camí habitual i pujo cap a la Malesa. M’he d’aturar al lloc habitual i més endavant en un altre. La roda del darrera està una mica desinflada i m’he d’aturar a posar-hi una miqueta d’aire: s’estava fent difícil dominar la bici. Un cop arribat a la Malesa baixo pel corriol de la Pedrera, molt bé. Segueixo pel camí habitual dels últims dies per baixar fins al costat de la Creu. Avui no he pujat pel corriol dels últims dies –no l’he trobat- però he fet cap per pista a Sant Jeroni. De Sant Jeroni he anat a Sant Climent i d’allà a la trialera de Montcada, que he baixat molt bé. Un cop a Montcada he tirat pel passeig del riu i he pujat per Les Oliveres per agafar el camí dels minerals. He pujat pel tallafocs i he comprovat que és possible fer-ho sense el vent a favor, tot i que m’ha costat força. A la trialera del GR ja no he pujat tan bé com l’altre dia i he hagut de caminar una mica més. A més m’ha començat a fer força mal el genoll dret per la part del darrera. He fet una mica d’estiraments i després d’una estona el mal ha desaparegut. Un cop a dalt, he decidit passar per Sant Jeroni i Can Ruti ja que estava una mica cansat. De totes maneres, em sembla que la duresa és similar a la de la pujada del dipòsit. Al tanatori m’he menjat les tres barretes (no hi havia pensat i estaven desfetes per la calor) i després de trucar a casa i descansar uns minuts he seguit pujant a poc a poc, sense patir massa al tram més fort.. He baixat per la trialera de la Cartoixa, on he hagut d’aturar-me dues vegades per les argelagues que estaven envaint el camí. Fa quatre dies no hi eren, no sé d’on hauran sortit. Estaven escarxofades pel mig del camí, com si les haguessin aixafat. El proper dia hauré d’agafar les estisores d’esporgar i fer una mica de feina. Superats els entrebancs botànics, he seguit baixant sense problemes amb els entrebancs geològics. A la Cartoixa he agafat el corriol que porta a Sant Romà i sense cap novetat he arribat a casa.
El track al Wikiloc:
Els tres vigies passant pel Tallafocs
2007-03 Els tres vigies passant pel Tallafocs
2007-03 Els tres vigies passant pel Tallafocs
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants