2007-02-25 BUSCANT EL MILLOR FINAL

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2007-02-25 BUSCANT EL MILLOR FINAL

#1 Entrada Autor: Pere » 15 ago. 2024, 10:23

25-02-07
BUSCANT EL MILLOR FINAL

50.4 Km
5 hores 27 min en moviment
36’24’’ aturat
38.2 velocitat màxima
9.2 mitjana moviment
8.3 mitjana total

Busco el final, per això evito les primeres pujades ja que hauré de pujar i baixar a Santa Coloma. Així doncs, pujo per Can Gosch, amb la calma. Fa una mica de vent que m’ajuda i potser per això em quedo a només 13 passes de fer la pujadota que abans tant havia provat i que ara fa dies que havia deixat per fer les zetes. Hi tornaré i caurà, evidentment. Amb els automàtics sembla que també pujo millor...
He passat pel camí habitual del Seminari fins al Vigia B, trobant molts bikers. He baixat per la trialera de la pedrera i en un lloc on m’havia parat per baixar a peu han començat a passar ciclistes pujant. El primer i el segon han passat, el tercer s’ha quedat gairebé a dalt. Eren Saltamarges i encara en faltaven més. N’han passat quatre o cinc més, entre ells el Salva (que s’ha quedat, petat segons ell, ja que no ciclava des que em va trobar fa tres mesos). Però darrera encara en venien més. Quan ja han passat tots, he baixat jo sense cap novetat. He passat per la Vallençana fins al darrera de Puig Castellar. Quan he vist Montserrat he fet com el del PC City: WOW!. Era impressionant: Montserrat il·luminat, les muntanyes al darrera perfectament visibles, els núvols a joc... Només per això ja val la pena anar amb la bici. Podia quedar-me allà tot el dia, però he decidit seguir fins a la Font del Llop. Allà he vist un camí que puja cap al dipòsit que hi ha més amunt i hi he tirat. Després d’una estona el camí s’acaba, però he baixat per un corriol bastant ciclable però no apte per a ser pujat. He fet cap al camí empedrat (Crec: he donat tantes voltes que ja no m’enrecordo) que porta a Les Oliveres o a la mina de Galena.
Tantes voltes he donat que si es mira el track s’agafa maldecap. Per això només posaré els descobriments:

1. Camí que porta al costat del Cementiri de Santa Coloma. Podia haver entrat a dins. Però no ho he fet, entre altres coses perquè hi havia un enterrament.
2. Possibilitat de passar de Les Oliveres al camí de la Mina de Galena.
3. Possibilitat de baixar de Les Oliveres a la carretera, pel “tub”.
4. Pas del camí de la Mina,pel nou tallafocs, fins al GR de Puig Castellar, on només cal caminar unes passes per arribar a dalt, ja que la part final és ciclable, tot i que puja força. La pujada pel tallafocs és molt dura; avui l’he pujat gràcies al vent, caldrà veure com ho faig en un dia normal.
5. Pas del camí asfaltat del riu Besòs al camí que porta a la Font de les Canyes i al camí de la Mina. Costa una mica pujar-hi, però hi he baixat i pujat la bicicleta. La segona vegada he pujat pel costat de la Damm i he tornat a passar per Les Oliveres.
6. Corriol que surt del final del camí empedrat, ja a tocar de Santa Coloma. Surt a l’esquerra i s’enlaira per arribar a gairebé a dalt de la font del Llop. M’ha faltat trobar el camí que vaig fer un dia seguint al ciclista que anava a la Vallençana, però crec recordar que s’havia de caminar; avui no.
7. Corriol al final de la pista de la Mina de Galena. Surt a l’esquerra i baixa fins a trobar el GR que baixa de Puig Castellar per arribar a la pista que porta a Montcada. És molt fàcil i divertit.
8. Pujada al vèrtex geodèsic del costat del GR que baixa de Puig Castellar. Una altra de les coses per les que val la pena ciclar...

Quan tornava, al Vigia C, ha començat a ploure i el vent s’ha fet una mica desagradable (portava pantaló curt i guants curts). Llavors he vist que la roda de darrera estava desinflada. L’he hagut d’inflar vàries vegades i també la del davant. No m’he aturat a canviar-la pel temps a perdre, ja que volia arribar d’hora per fer el foc del pollastre, però hi ha hagut moments on la bici anava una mica on volia. No he passat pel corriol del Seminari sinó per la pista ja que m’era difícil dominar-la. Al Seminari he inflat per últim cop la roda del darrera, que és la que perdia més, per baixar amb una mica de garanties per la carretera de la Conreria.

Al final, tot i que no he fet la trialera de la Cartoixa, m’han sortit més de 50 Km. I sense menjar: no portava ni barretes.... Però he acabat molt bé.

El track al Wikiloc:
BUSCANT EL MILLOR FINAL
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants