BCN SEGUINT TRACK BTTMANIA
48.6 Km
5h 49 min en moviment
50 min 58 seg aturat
45.2 velocitat màxima
8.3 mitjana
7.3 total
Avui estrenava pedals automàtics. No m’han acabat d’agradar. Espero adaptar-m’hi una mica més.
La ruta era un track dels de Bttmania de la setmana passada “corriols per Barcelona”. No m’ha agradat gaire; a més no em trobava gens fort físicament. Potser el seient massa alt?
El track que vaig seguir el dia 30-12-06 dels de Badalona era millor. A més, al Tibidabo he fet la ruta al revés, passant de baixada per on havia de passar de pujada. I he perdut mooolt temps buscant el camí, sobre tot a Vallvidrera. Finalment, molt cansat físicament i psicològicament, he arribat de nou a la carretera de l’Arrabassada, que havia de baixar una mica fins a deixar-la al camí –asfaltat- de Sant Medir. He anat baixant, per refer (un cop més) el camí, ja que havien passat per un corriol que sortia a l’esquerra. Aquest caminet m’ha portat a l’Aqüeducte, on he hagut de tornar a girar. El primer cop havia passat pel damunt d’una branca no massa gruixuda, sense cap problema, però al desfer el camí se m’ha enganxat al canvi i he trencat la peça que el subjecta al quadre. Amb el canvi penjant he pujat fins a la carretera, on he hagut de trucar a casa i la Margarida m’ha vingut a recollir. Si no segurament encara estaria buscant el camí...
El track al Wikiloc:
BCN SEGUINT TRACK BTTMANIA
2007-02-11 BCN SEGUINT TRACK BTTMANIA
2007-02-11 BCN SEGUINT TRACK BTTMANIA
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants