FONTS-VALLROMANES-BOQUET-ALEGRIA
36.09 Km total
3 hores 29 min en moviment
6 min 1 seg aturat
43.8 vel màxima
10.4 mitjana en moviment
10.1 mitjana total
Surto de casa a les 7 tocades; arribo abans de les 11. Fa molta calor. Les cares dels que pugen quan torno paguen.
La idea era fer la mateixa ruta de la setmana passada fins a Vallromanes i pujar per la creu d’en Boquet, però finalment he passat pel Cementiri de Santa Maria de Martorelles (per on he passat sense baixar per primera vegada en la pujada fins a Can Girona). La pujada per la vinya m’ha semblat molt dura, segurament per falta d’entrenament, ja que
fa setmanes que surto poc. De la vinya he anat a Vallromanes pel corriol poc transitat que passa pel mig del golf. He pujat fins a la Creu pel corriol que vaig descobrir el primer dia que vaig agafar un track dels de Badalona, també sense baixar (només al començament). Un cop a la creu, he passat per la pista, sense deixar-la a l’alçada del corriol que surt de la pujada de la Hípica com hauria d’haver fet per evitar la monotonia de la pista. Als 9 Pins no he tingut esma per provar la pista que va a Alella: un altre dia ho hauré de provar. He baixat per la carretera i, per fer una mica més de quilòmetres, per l’Alegria-Garden-Ajuntament.
Fauna: a part de la humana (ocells variats, però força pajareros com jo), només he vist un llangardaixet petit.
Hi ha trac al Wikiloc:
Fonts, Vallromanes, Creu Boquet, Alegria
2006-07-16 Fonts, Vallromanes, Creu Boquet, Alegria
2006-07-16 Fonts, Vallromanes, Creu Boquet, Alegria
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants