2006-06-25 Fonts Sta Maria, Vallromanes

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2006-06-25 Fonts Sta Maria, Vallromanes

#1 Entrada Autor: Pere » 24 jul. 2024, 23:17

FONTS (TEULA, CA, SUNYERA), SANTA MARIA MARTORELLES, HÍPICA VALLROMANES.

31.47 Km totals
3 hores 34 min en moviment
14 min 41 segons aturat
42.1 velocitat màxima (no crec)
8.8 mitjana moviment
8.2 mitjana total

Surto sol de casa a les 6:45. Fa fresqueta, però sense passar-se. Pujo per la carretera fins al Seminari, on veig que havia esborrat el track que volia seguir dels de Badalona. He seguit, ja que havia de tornar aviat a casa per anar a missa de 12, i m’ha sortit una ruta molt bonica. No és exactament la dels del bttbadalona, però està molt bé. He passat per la pista que voreja el Turó d’en Galzeran i he baixat pel corriol que porta a la font de la Teula. He baixat de la bici molts cops, ja que el corriol no està en massa bones condicions i tenia por de caure. De la font de la Teula he baixat fins a la del Ca i, ara ja per pista, he anat fins a la Sunyera. El dia que hi vaig anar vaig seguir recte en direcció a Sta. Mª de Martorelles (crec), però avui he tirat a l’esquerra, pujant, ja que recordava que els de Badalona en la ruta que volia seguir s’havien fet una foto al Dolmen del costat de Castellruf. La pista pujava de valent, i de manera continuada, i m’ha portat a l’origen del corriol que havia agafat.He seguit pujant encara més, fins arribar finalment a la baixada, que efectivament m’ha portat al Dolmen. Crec que no era la ruta dels de Badalona ja que comenten en la foto que han vorejat la pedrera i jo no l’he vist. Després compararé el meu track i el d’ells. Del Dolmen he anat baixant en direcció a la Font de la Mercè. He deixat la pista per agafar el corriol que recordava de l’altre dia. També he hagut de donar la volta per agafar el lateral i evitar la baixada enorme, però me n’he recordat perfectament. Seguint el corriol he fet cap molt a la vora de la font, però he anat tirant en direcció a Santa Maria de Martorelles. En la zona de la pedrera, on hi ha moltes roderes dels free, he tornat a veure un conill. Tant l’he vist, que s’ha deixat fer diverses fotografies. He anat tirant fins a la carretera, on hi havia un senyal que m’adeçava a Can Girona. Pensava que no hi havia passat fins que he vist la vinya que un senyor llaurava dies enrere. He fet cap a Can Girona, d’on he anat fins a tocar de la font de la Mercè per pujar per la vinya-cirerers fins al costat del Castell de Sant Miquel. D’allà he anat per la pista de la cadena i pel corriol que porta a la urbanització del costat del Golf. He pujat per la Hípica i pel corriol que hi ha al costat de la pista de la carena, que m’ha portat al coll de Cera. Allà m’he hagut d’esperar ja que en baixaven uns quants, que no saludaven. Els he preguntat si en venien més i a penes deien res. Un m’ha dit que uns quants (jo li he respost que què volia dir uns quants: dos, tres o vint-i-cinc, però no m´ha dit res. Anaven baixant, força separats. Un m´ha saludat. Després ha baixat una noia. L’últim del grup era també una noia, però ha baixat a peu. He anat seguint i a la segona pujada forta he tornat a baixar a peu. M’he n’he trobat un que venia de cara, molt xerraire, que s’ha aturat en veure’m. M’ha dit que era una pujada dura. Jo li he dit que encara no l’he pujat mai. Ell ha dit que la primera no, però la segona sí que l’havia passat. No tenia molta pinta, però serà veritat. He anat passant i trobant gent, que no saludava. Passat Alella he decidit cridar a cada revolt, ja que no paraven de venir de cara. Quan estava pujant per la vinya, he vist dos elements de Bttmania.org, que tampoc han saludat. A veure si fan la crònica i els identifico. Dels 9 Pins he anat baixant fins agafar el camí que porta al barri de Can Gosch, ja que anava molt bé de temps i no volia repetir la carretera. Baixa massa: et canses de frenar. He passat per l’Alegria-Garden-Ajuntament i he arribat sense novetats a casa.

Nota: He mirat els tracks i la meva ruta s’assembla com un ou a una patata a la dels de Badalona.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El track, al wikiloc
FONTS STA MARIA I VALLROMANES
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants