2017-07-30 Corriols Collserola amb Juanma

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2017-07-30 Corriols Collserola amb Juanma

#1 Entrada Autor: Pere » 30 jul. 2017, 18:53

Sortida corriolera decidida last minute amb Juanma d'anfitrió i jo d'alumne que intenta aprendre però tot i que s'esforça no acaba de reeixir.
Aquí està en Juanma, pletòric després de pujar una trialera complicadíssima
Imatge

Imatge

i aquí explicant-me els noms d'un dels molts corriols pels quals hem passat avui
Imatge

arribats al Pi d'en Xandri
Imatge

Aturada tècnica per reomplir
Imatge

Això s´ha d'enviar als del WhatsApp que no han vingut :lol: :lol:
Imatge

Sargantana, la més llarga, la casa dels hippies, la de la cabra.... són alguns dels noms que ja em comencen a sonar, a veure si en més classes magistrals m'hi vaig quedant.

Per tornar de Karl Marx a casa he passat pel Tub
Imatge

La Mina de Galena, pràcticament tapada per la vegetació
Imatge

I el pujadot (on he hagut de caminar força) que porta al darrera del Poblat Ibèric, on han posat aquest cartell una mica inquietant. Per si no es veu bé -tinc la màquina avariada i no puc fer zoom- hi diu que no es pot passar en bici ja que és un corrioll de menys de 3 m d'amplada. O sigui que d'aquí a uns dies haurem de passar per autovies o autopistes mínim
Imatge

Aviat he estat a l'Ermita de Sant Climent
Imatge

Per sobre de Sant Jeroni
Imatge

He volgut pujar a la Font de l'Amigó per veure si el foc hi havia arribat. Ja m'havien explicat que no s'havia cremat, però volia veure on havia arribat el foc. De camí a la font només m'he trobat les restes d'aquesta petita llengua de foc que no va travessar el corriol
Imatge

Per manies que tinc mai bec l'aigua d'aquesta font, però avui, amb la calor que feia, he fet una excepció i l'he trobat boníssima i molt fresca. Només raja un filet sobre el toll ple de cap-grossos, esperem que no s'estronqui
Imatge

ja al corriol que porta a la pista que puja del Tanatori, he pogut veure una mica més ve el que va cremar
Imatge

Al costat de Can Ruti
Imatge

He agafat el corriol de la Cartoixa per baixar a Tiana
Imatge

Aquí m'he aturat per fer la foto d'aquest xiprer preciós que marca l'inici de la segona part del corriol
Imatge

I ja no només quedava pujar una miqueta per Can Sentromà per arribar, ben acalorat, a casa.

Aquí teniu l'enllaç el rastre penjat a l'Strava:
CORRIOLS DE COLLSEROLA AMB JUANMA
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Avatar de l’usuari
Xavi M.
Entrades: 69
Membre des de: 06 juny 2017, 22:08
Ubicació: Sabadell

Re: 2017-07-30 Corriols Collserola amb Juanma

#2 Entrada Autor: Xavi M. » 30 jul. 2017, 20:38

Bona sortida la que us heu marcat, bé crec que tu si has anat i tornat de Tiana en bici, una mica més. 💪🏻💪🏻

També he pogut veure a través de l'Strava del Juanma, alguna foto més.

Esteu fets uns xavalins 😎😜

Salut i no pareu mai de fer el que us agrada, malgrat sigui "last minute"

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants