SANT MATEU-VALLROMANES
38.04 Km. en total
3 hores 43 min. en moviment
10 min. 55 segons aturat
46.8 velocitat màxima
10.2 mitjana en moviment
9.8 mitjana total
Surto a tres quarts de vuit. Fa més calor que l’altre dia. Pujo per la biblioteca-darrere de l’església-carretera. Vaig per carretera fins al Seminari, tot i que avui hi ha més trànsit que el diumenge passat. Passo pel GR, on poc després de la cadena trobo un conill que va corrent pista amunt i d’un costat a l’altre sense acabar-se d’amagar, fins i tot quan passo el veig arraulit a la vora sota unes mates. També veig milers (sense exagerar) de papallones, sobretot als revolts ombrívols. Vaig tirant pel GR fins arribar a la desviació de la Font de Sant Mateu, que agafo per arribar-m’hi. De la Font pujo fins a Can Gallemí, on agafo un corriol un pèl difícil però divertit que em porta després de força estona a la pista que passa pel restaurant Can Salvador (crec) i puja cap a la Creu d’en Boquet. Allà he tirat cap al Dolmen i del Dolmen cap a la pista que porta a Can Maimó. Pensava que la baixaria, però ràpidament l’he deixat per agafar un corriol que m’hi ha tornat a portar. Crec que he sortit a l’alçada d’on vaig haver de baixar de la bici per la pendent tan forta el dia que vaig pujar de Can Maimó. He anat baixant fins a Can Maimó i finalment fins a Vallromanes, on m’he aturat a agafar aigua a la font de l’Església. He pujat per la pista habitual, però on hi ha plataners plantats he agafat un trencant a la dreta que m’ha portat, després d’una pujada llarga però no molt forta, a sobre de la Hípica, on he agafat el corriol que ja coneixia del primer dia que vaig anar a Vallromanes. Aquest corriol va al lloc on hi havia la festa rave el diumenge i d’allà al GR. Per aquest GR he anat tirant fins a Alella, el Vigia Alfa i la carretera de la Conreria, per on he baixat fins a Tiana. He anat a casa per la farmàcia i la biblioteca.
Ha fet més calor que l’altre dia, però la ruta és bonica. Es pot repetir.
Hi ha track al Wikiloc:
SANT MATEU VALLROMANES
2006-05-27 Sant Mateu, Vallromanes
2006-05-27 Sant Mateu, Vallromanes
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants