17-05-06
37.52 Km
3 hores 56 min en moviment
1 hora 17 min aturat
49.0 vel màxima
9.5 mitjana moviment
7.2 mitjana total
Pujo per l’Alegria-Cartoixa-Seminari fins al vigia B. Baixo cap a Sant Fost per una trialera molt difícil i embardissada. Encara tinc les esgarrinxades al braç. Massa pedra i esbarza. Trobo la Font de la Guineu, que té un nom adient per l’amagada que està.
Fa molta calor, amb un airet calent.
Baixo fins a Sant Fost i faig fotos a l’arbre centenari i a la plaça. Seguiexo baixant fins que m’he d’aturar per una roda punxada. Em costa molt de canviar, ja que no podia treure la coberta. Finalment, ho aconsegueixo. M’he de comprar claus de ferro, ja que pensava que les de plàstic es trencarien. Munto la roda i, amb pressa, miro que no hi hagi res a la coberta. Als 200 metres torna a estar desinflada. L’inflo i pujo amb feines i treballs la pujada del carrer Mediterrani ja que la roda s’anava desinflant. M’aturo i la canvio un altre cop. Ara em costa menys de treure, però estic molta estona per posar-la. Sort que m’he buscat una bona ombra i un lloc còmode per fer el canvi.. En total he perdut més d’una hora i ja no tinc més recanvis. I estic començant encara. Segueixo fins a Santa Maria de Martorelles i pujo pel cementiri. Aquest cop pujo pel darrera del Castell de Sant Miquel, per la pista que vaig seguir el dia que hi vaig pujar. La pujada és forta i continuada. Torno per l’antena i abans d’arribar al lloc per on havia passat els altres dies, baixo per una pista que surt a l’esquerra. Arribo a Vallromanes després de passar pel golf. M’aturo a agafar aigua en una font, ja que amb la calor que fa no em puc quedar sense aigua. Pujo finalment fins a la font de Can Gurguí i segueixo per la pista cap a la dreta fins a trobar el camí de la carena. Baixo el més ràpid que puc fins a Alella i pujo, cansat i acalorat, fins als 9 Pins. Baixo per la carretera i faig cap a casa passant per la farmàcia i la biblioteca. Arribo cansat i cremat pel sol, tot i que portava fotoprotecció.
Font de la Guineu
He baixat per aquí
Seguiré per aquí
Sóc al mig de la muntanya
A la Plaça de les Glòries Catalanes
Arbre assegurat
Font a la plaça
2006-05-17 Sant Fost, Vallromanes, Seminari
2006-05-17 Sant Fost, Vallromanes, Seminari
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants