DIA 03-04-06
SANT PERE DE REIXAC-ANTENA MONTCADA-VALLENÇANA
30.2 Km
3 h 22 min en moviment
49 h 23 min aturat
Velocitat màx. 41.5 km/h
Mitjana moviment 9 km/h
Mitjana total: 7.2 km/h
Surto una mica tard de casa (10 h 30). Per això provo aquesta sortida curta: intento trobar el camí cap a Sant Pere; m’he descarregat al GPS el trac dels de Badalona.
Al costat del Garden Felip trobo a la Gregòria, que per fi em reconeix. Estem 9 minuts parlant.
Pujo per l’Alegria-Cartoixa-Seminari fins al vigia Bravo. Allà segueixo amb el GPS el trac sense cap problema. Amb aquest aparell un no es pot perdre. A la baixada cap a la Pedrera caic i em faig una rascada al braç. Trobo bé el camí, però és molt dolent i hi ha moltes esbarses i “conillets” amb punxes. On no es pot passar per la brossa, no es pot passar pels xaragalls. I on no hi ha brossa ni xaragalls, hi ha una (sic) pedra posada estratègicament al mig. El camí baixa contínuament, però es fa llarg. També ha contribuït en aquesta valoració el fet de no tenir els frens gaire bé. Estic a punt de caure diverses vegades. Hi hauré de tornar a passar amb la bicicleta de la Margarida i amb màniga llarga.
No he anat a la Font dels Caçadors, ja que el trencant semblava encara més emboscat. He seguit pel corriol, ara ja en més bon estat, que m’ha portat al davant mateix de l’església de Sant Pere. Avui estava tancada, però tot tan net i polit com l’altre dia. He fet fotos i he tirat cap a l’antena de Montcada. Hi ha pujada, però no és molt llarga ni tan dura com creia.
No volia pujar per la carretera de la Vallençana, per això he decidit anar per una pista que es veia al davant i semblava portar a la vora del GR. Realment la pista ha anat una mica massa a la dreta, de manera que he fet cap al costat del pont de Montcada. Només m’ha calgut travessar la carretera per passar a la vora del riu i trobar el GR. No he pujat pel GR fins a Puig Castellar, sinó per la pista que porta cap a la urbanització de la Vallençana (la que porta al carrer Verdum). No he pujat com l’altre dia, sinó pel tros de pista que va directament al costat de Sant Climent. Puja molt i és més llarg del que semblava, però es fa drecera. D’allà he anat cap al dipòsit. Una mica abans de la Pedrera, ha passat pel meu davant una serp, bastant llarga (potser un metre). M’he parat al seu costat, ja que pujava pel marge i s’ha entretingut una mica davant d’unes arrels. No l’he pogut fotografiar i no he gosat tocar-la, però hi ha hagut un moment en què la tenia a l’abast. Sense cap més incident, (ja n’hi havia hagut prou abans)he anat a casa passant pel Seminari-Alegria-Felip
Vaixell volant, sóc al Vigia Bravo
Sant Pere de Reixac
Rellotge del campanar
Cementiri de Reixac
Punt geodèsic a Sant Pere
Antena des de Sant Pere
Turó de Montcada
Tibidabo
Amb tantes flors les abelles estan contentes
L'església des del carro
Pista que va a la Font dels Caçadors
Bandera de CDC al costat de l'antena
Repetició
He baixat per la pista
Senyal geodèsic al costat de la bandera
Tenim track, potser algun dia el penjarem
2006-04-03 Sant Pere de Reixac
2006-04-03 Sant Pere de Reixac
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants