TIANA-MONTCADA
08-03-06
39.56 Km
10.4 Km de mitjana
Abans de sortir arreglo els frens, però el de darrera no el deixo gaire bé. L’hauré de repassar.
Pujo cap a la Cartoixa per l’Alegria. Fa una mica de vent a favor/costat. Passada la Cartoixa tiro en direcció a Can Ruti. M’he de parar al trencant que puja darrera la Cartoixa, per una distracció mirant els que arrasen el bosc.
Pujo bastant bé i tiro cap a Sant Jeroni i d’allà a l’ermita de Sant Climent. Poso el peu a terra quan falten uns tres metres per acabar la pujada. O estic més en forma o és el vent. Segueixo cap a Puig Castellar sense desviar-me. Volto el Puig per la dreta i trobo el GR. Baixo (baixant a peu menys que altres vegades, tot i que porto la meva btt) fins a la torre elèctrica. Segueixo avall sense baixar de la btt. Estic de sort: trobo la continuació del GR. No m’estranya que no l’hagués vist abans: és un corriol tan estret que quasi no es veu. Com que he baixat molt bé estic animat i això fa que em confiï i estic a punt de sortir pel davant del manillar. Baixo i ho passo a peu. El corriol és molt estret i amb bastanta brossa. Baixa força. Hi ha un moment en que fa cap a una pista, ben indicada amb les marques del GR. Aquesta pista dóna a la carretera de la Roca, amb molt trànsit de camions i cotxes. S’ha de travessar i es passa pel costat d’una tanca d’una depuradora d’aigua i d’allà fa cap al riu per un camí que hi va perpendicularment. Jo això no ho vaig veure fins a la tornada, de manera que vaig passar pel costat de la carretera fins que vaig arribar al pont de Montcada. Vaig travessar el riu, però no vaig veure cap marca del GR. Hi havia molt trànsit, de manera que vaig tornar ja que a la riba de la dreta (pujant) hi havia un passeig com el de Santa Coloma (una mica més estret). Vaig baixar una estona, fins que vaig trobar un pont per a vianants que vaig creuar. Donava al Parc de les Aigües, on vaig omplir d’aigua. Després vaig seguir tirant pel costat del riu en direcció a Santa Coloma, fins que vaig trobar un pas per sota de la via. Però no portava enlloc transitable i vaig girar altre cop cap al riu, on vaig seguir avall. El carrer es va transformar en un camí paral·lel a la riba. Vaig seguir-lo fins que es va acabar. Quan estava tornant em vaig trobar un gos (no molt gros però bastant famèlic) que primer no m’havia vist, però quan em va fitar va anar venint amb males intencions. El vaig cridar i amenaçar varies vegades, va grunyir i bordar però, a la fi i amb la cua entre les cames va girar i marxar. Després d’una estona vaig tornar a tirar cap al pont de vianants. Després de travessar-lo i tirar fins al dels cotxes, vaig decidir tornar. Llavors va ser quan vaig trobar el tros de GR que va del passeig del riu a la carretera. Vaig seguir-lo un altre cop en direcció al riu després d’arribar a la carretera, per veure si trobava la continuació, però va ser en debades, ja que quan s’arriba al riu només queda clar que s’ha de pujar fins al pont dels cotxes. I allà es perden les marques. Torno a desfer el camí i pujo per on he vingut, però per evitar el corriol tan malmès que porta a Puig Castellar segueixo per la pista ampla, que va pujant contínuament. Després d’una estona, la pista s’acaba i dóna a un dels carrers de la urbanització la Vallençana. Intento anar cap amunt, ja que vull fer la foto de l’ermita de Sant Onofre, que em falta. Els carrers es diuen Verdum, Pardal, Tórtora, Perdiu, Cadernera.... Pujo pel carrer de la Cadernera. Trobo el local “Bon Esmorzar” i això em fa veure que vaig per bon camí. Després d’una pujada intensa arribo al carrer que porta a l’ermita i hi pujo. Faig la foto i baixo en direcció a la Pedrera. Pujo al Dipòsit, cansadet i amb molts operaris que estan fent el tallafocs al costat del camí. Passo per la Conreria. Volia anar als 9 Pins però tiro per la carretera ja que així podré anar a buscar la Natàlia. Passo per la farmàcia i la Biblioteca i faig cap a casa.
Sant Onofre, em faltava la foto
Em falta pujar al Dipòsit
La pujada vista des de Sant Onofre
Lateral mar Sant Onofre
El pis al fons
2006-03-08 Montcada
2006-03-08 Montcada
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants