2008-01-19 Primer amb Bttbadalona i després en família

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2008-01-19 Primer amb Bttbadalona i després en família

#1 Entrada Autor: Pere » 20 jul. 2024, 22:27

19-01-08
37.85 km
3h16’11’’
11.57 v mitjana
48.52 v màxima

124 p mitjana
167 p màxima
No tinc dades GPS ja que m’he quedat sense bateries i les de recanvi no funcionaven

Surto de casa abans de les 9 per trobar-me amb els de Badalona. Passo per la Biblioteca i per carretera pujo a la Cartoixa. Passo pel corriol que enllaça amb el Seminari, per anar més ràpid, i d’allà vaig cap al Vigia B. Baixo el dipòsit i m’arribo a la Vallençana, on veig a l’Scott que puja al davant. Giro i desfaig el camí cap al dipòsit i el Seminari. D’allà passem als 9 Pins, a Alella, al Coll de Cera i al trencant de Vallromanes. Scott, Furi, Icesurf i jo tirem cap a Alella i Diesel, Dídac i un altre (de Bicisprint) tiren cap a Vallromanes. Baixem per la pista molt trencada fins a la carretera d’Alella. Jo pujo pel Camí del Mig i l’Scott i en Furi van per la platja.
En passar pel camí cap a Can Roca, em trobo uns que estan tallant totes les canyes i m’he d’esperar força fins que em veuen, després d’esquivar el gos que tenen lligat a la furgoneta. Pujo pel camí habitual cap a casa.

A casa carreguem les btts de la Margarida i l’Oriol al cotxe i anem a Canyet, per fer la nostra ruta habitual. La Margarida s’avança a la pujada i nosaltres anem tirant després de superar un petit problema mecànic. Baixem a Sant Jeroni on ens fem una foto. Tirem cap a la Creu d’en Segarra, on l’Oriol em dona el seu entrepà de pernil serrano (ha, ha). En la pujada tornem a trobar al mecànic de l’Arenillas (Francesc) que va a cavall.
Baixem per la pista i desfem el camí. A la cadena aconseguim que l’Oriol passi per la Hípica, tot i que diu que està destrossat i que fa molta pujada. Després es demostra que no en fa tanta. Fins i tot passa pel corriol, on només s’ha d’aturar a l’arrel. Baixem pel camí habitual fins a Canyet. La Margarida s’havia avançat mentre jo estava amb l’Oriol i la trobem que ja ha arribat al cotxe i ha tornat a pujar. Baixem fins al cotxe, ben contents, i tornem a casa.

Les fotos:
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants