Ahir em vaig cansar força i avui no hauria sortit si no hagués vist que es preparava una sortida com la que al final hem fet. Afortunadament el canvi d'hora m'ha permès dormir i descansar les cames una miqueta més i m'he afegit al grup per passar un molt bon matí. Portava els manigots a la butxaca per si passàvem pel corriol tancat de sota el Galzeran (el meu ), però potser me'ls hauria d'haver posat de bon començament tot i la calor que ens ha fet aquest diumenge de 25 hores, ja que ha estat sortir i començar a passar per corriols força tapats. Com diu en Ramon, gairebé no hem tocat la pista i ha estat un anar de corriol en corriol.
Aquí estem a la pujada on han posat els graons de fusta, on alguns han pujat sense despentinar-se
Després de pujar a la Vallençana pel corriol de Sant Jeroni i de baixar per la Trialera del Pou que, pel que m'han dit, es feia bé amb el terreny humit, hem pujar per anar al Corriol de les Canyes. En Fury s'ha ressentit de l'esquena i en el reagrupament de la carretera ens ha deixat. Que et milloris, Furi
Feia temps que no pujava pel Corriol de les Canyes, l'he trobat perfecte, millor del que recordava i, com sempre, m'ho he passat molt bé intentant arribar a dalt de tot sense fer cap peu, cosa que avui no he aconseguit però que espero poder fer-ho algun dia. Un cop a la pista del Dipòsit, hem tirat cap amunt pel darrere (no sabia que se'n digués l'Arrestada), on hem intentat caminar com menys millor i ho hem aconseguit força ja que amb el pas de tantes bicis el terreny ha millorat de com havia quedat després d'aquelles pluges de fa més d'un mes
Del Vigia havíem de passar al Seminari pel corriol dreta-dreta-dreta, però com que en Fury havia dit que potser provaria de pujar al Dipòsit, ens hi hem atansat i baixant-hi ens hem trobat al Tonio, al Miguel i al seu cunyat, que s'han afegit al grup.
En nor_bak ha aprofitat per netejar la seva bici nova. Portava un pot d'abrillantador i un drap i l'anava passant pel quadre, per deixar-lo ben lluent
En Silvesterjm ens ha deixat per poder passar el matí amb la família i després de veure que en Fury no hi era, hem tornat al Vigia B i pel corriol dreta-dreta-dreta, que estava molt net, ens hem plantat al Seminari ben contents. Allà ens hem trobat una cursa multitudinària. Dóna bo veure que hi ha tanta gent a la muntanya, fa uns anys era estrany trobar algú corrent, avui el que és estrany és no trobar ningú que ho faci.
Passant per les Tres Maries hem anat al meu corriol. Potser perquè m'esperava que estaria molt malament no l'he trobat excessivament tancat. Potser també hi ha influït que els manigots han fet molt bé la seva feina i que sóc petitó, els alts han patit una mica més les enganxades. També ha patit en Miguel, a qui una branca ha fet que se li trenqués la patilla del canvi. Com que no hi havia recanvi, s'ha hagut de retallar la cadena i així ha pogut seguir fins casa seva.
Aquesta és la baixada cap a les pedres, baixada que alguns fan com si res
Després de tornar al Seminari i de passar pel corriol de l'esquerra fins la pista del Tanatori, he deixat al grup per anar a casa, que també va bé que t'hi vegin de tant en tant. El que no sabia és que demà és l'aniversari d'en Gordi, Felicitats!
2013-10-27 Sortida Bttbadalona al "meu" corriol
2013-10-27 Sortida Bttbadalona al "meu" corriol
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Re: 2013-10-27 Sortida Bttbadalona al "meu" corriol
Les fotos del Keoki
Pues sí, al final nos juntamos una buena colla: Gordi, Fury, Martin, Klein, Mak, Sacarni, Pere, JM, Norbak y yo. Pero igualmente nos hubiera gustado ser más y sobretodo carne fresca para tirar por la trialera del Pozo. Que los viejunos nos caemos con menos gracia
Ayer estaba claro que ibamos a complicar la subida al depósito todo lo que pudieramos, así que cojimos todos los senderos que hay hasta llegar a la urbanización, con lo que paramos a descansar un poco.
Después tomamos el sendero de las basuras y como llegamos al inicio de la trialera del pozo dijimos... Culo pa atras y Xá pa' bajo. Llegamos todos a bajo y jugamos un poco con la mini bici del Norbak
Ahora toca subir por las cañas.
Tus güevos ahí Gordi. MUCHAS FELICIDADES JUANJO
Subida al vigía por la Arrestada (por lo Coronel ) "Por la Cantera", bajada al depósito donde se unieron Tonio, Miguel y el Cuñao. Subida de nuevo al Vigía y bajada por DDD hasta el seminario. Desde allí fuimos a buscar el sendero del Pere. Rotura de patilla y aprovechamos para hacer el oso todo lo que pudimos mientras los manitas arreglaban el desaguisado
Tengo alguna foto más, pero no puedo ponerla ya que nos cerrarían el foro
Volvimos al seminario, bajamos hacia el Tanatorio, Cal Dimoni, Piedras Blancas por la Derecha y para la Maca a charlar un rato y arreglar un poco el mundo.
Nos vemos el próximo día.
Pues sí, al final nos juntamos una buena colla: Gordi, Fury, Martin, Klein, Mak, Sacarni, Pere, JM, Norbak y yo. Pero igualmente nos hubiera gustado ser más y sobretodo carne fresca para tirar por la trialera del Pozo. Que los viejunos nos caemos con menos gracia
Ayer estaba claro que ibamos a complicar la subida al depósito todo lo que pudieramos, así que cojimos todos los senderos que hay hasta llegar a la urbanización, con lo que paramos a descansar un poco.
Después tomamos el sendero de las basuras y como llegamos al inicio de la trialera del pozo dijimos... Culo pa atras y Xá pa' bajo. Llegamos todos a bajo y jugamos un poco con la mini bici del Norbak
Ahora toca subir por las cañas.
Tus güevos ahí Gordi. MUCHAS FELICIDADES JUANJO
Subida al vigía por la Arrestada (por lo Coronel ) "Por la Cantera", bajada al depósito donde se unieron Tonio, Miguel y el Cuñao. Subida de nuevo al Vigía y bajada por DDD hasta el seminario. Desde allí fuimos a buscar el sendero del Pere. Rotura de patilla y aprovechamos para hacer el oso todo lo que pudimos mientras los manitas arreglaban el desaguisado
Tengo alguna foto más, pero no puedo ponerla ya que nos cerrarían el foro
Volvimos al seminario, bajamos hacia el Tanatorio, Cal Dimoni, Piedras Blancas por la Derecha y para la Maca a charlar un rato y arreglar un poco el mundo.
Nos vemos el próximo día.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants