2017-07-15 Pic de l'Orri des de Portainé

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
xus
Entrades: 38
Membre des de: 05 juny 2017, 23:26
Contacta:

2017-07-15 Pic de l'Orri des de Portainé

#1 Entrada Autor: xus » 11 jul. 2017, 20:28

Una altre any que ens animem a fer el Pic de l'Orri de 2.440m de cota (Pallars Sobirà) sortint de l'estació d'esquí de Portainé i passant pels espectaculars boscos de Sant Joan de l'Erm (Alt Urgell). Ruta curta en quilometratge i intensa des del primer metre amb paisatges pirinencs i rodant més de la meitat del traçat per damunt dels 2.000m

Enganxo vídeo de l'edició 2016 per anar fent boca:



De moment estem apuntats:

1 Pujaremcomamics
2 Jaume
3 Xus

Si us animeu a les 9h en l'aparcament de Portainé
Cal dur barretes o un petit entrepà ja que abans del km 20 parem a dinar a la Basseta de Sant Joan de l'Erm.

Aquest any com a novetat principal tindrem l'exploració del Camí de l'Últim Càtar; només pel nom ja em motiva ;)

TRACK PREVIST amb variants & waypoints: https://1drv.ms/f/s!Ag0pmliGT64fhJNVYySciQiHFC5BXA


Imatge


Arreveure,

Avatar de l’usuari
Xavi M.
Entrades: 69
Membre des de: 06 juny 2017, 22:08
Ubicació: Sabadell

Re: 2017-07-15 Pic de l'Orri des de Portainé

#2 Entrada Autor: Xavi M. » 12 jul. 2017, 16:44

Hola colla.

Jo ja la tinc feta de l´any passat, com podeu veure en el vídeo, i no m´importaria repetir ja que embla que hi han novetats en la ruta C.U.C. (Camí de l´Ultim Càtar), però el que em tira enrere és el viatge (3 hores d´anar i 3 hores més de tornada).

No descarto intentar convèncer a l´Anna per fer nit a Sort. A veure si tinc sort. :lol: i si no, feu moltes fotos i gaudiu de la pedalada els qui aneu.

Salut i pedals.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.

Avatar de l’usuari
xus
Entrades: 38
Membre des de: 05 juny 2017, 23:26
Contacta:

Re: 2017-07-15 Pic de l'Orri des de Portainé

#3 Entrada Autor: xus » 17 jul. 2017, 00:19

Està molt lluny per anar i tornar en un mateix dia... com bé diu el Manyà es fa pesat el desplaçament i especial la tornada :roll:

Us deixo el muntatge de la sortida: com veureu m'he recreat amb el descens fins a Portainé.
Sembla que no hi hagi desnivell però en alguns punts se supera el 30% d'inclinació (pistes negres i vermelles de Portainé):

phpBB [video]



Esperem que us agradi,

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants