2017-06-25 Alella-Emites de Sant Climent i de Sant cebrià de Cabanyes

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2017-06-25 Alella-Emites de Sant Climent i de Sant cebrià de Cabanyes

#1 Entrada Autor: Pere » 25 juny 2017, 17:29

Si hagués fet la calor d'aquests últims dies no hauria sortit, però com que queien gotes i el cel estava tapat, he aprofitat per fer una volta, volta que primer havia de ser petita, però que després s'ha anat fent gran, com si fos un fill.
Primer he passat per Can Roca per anar a Alella i pujar a la pista carenera per la Riera de la Coma Clara. He pujat molt bé, fresquet amb la pluja que ha arribat a mullar el terra ressec després de tants dies de sol i, un cop a dalt, m'ha vingut de gust baixar per la trialera d'en David, que està molt bé a la part inicial però força tapada a la part final, amb molts esbarzers i alguna ginestera i tot que et fan aturar puntualment. Un cop a la carretera, he pujat al capdamunt del carrer del Greny i he baixat per la semitrialera que porta a la caseta dels caçadors. Ja per pista, l'antic Camí de Martorelles, m'he aturat com sempre que hi passo per admirar el que crec que és la "caseta" de la bomba d'aigua dels camps i vinyes del voltant. Sigui el que sigui, és una construcció d'un altre temps, ara no se'n fan
Imatge
Com tampoc es fan escoles com aquesta, en part millor si fem cas del nostre moderador Almodóvar
Imatge

He baixat per la Riera de la Coma Fosca i, quan volia pujar pel Camí del Mig d'Alella, m'he trobat al Jordi Pujaremcomamics, que està molt recuperat després de l'aturada de sis setmanes, i al seu amí Julià, que anaven en direcció Argentona :P .
Imatge

M'hi he afegit i hem fet uns quilòmetres junts: pujada per la Coma Clara i Mirador de Premià
Imatge
Hem anat tirant fins passat Sant Mateu, on hem desfet el camí per baixar a Alella pel corriol de l'Andrés, i allà ens hem trobat en Tonio, que està més fort que mai
Imatge

A Montgat ens hem acomiadat d'en Julià i després d'un aturada tècnica
Imatge

hem passat pel lateral de la B-20 fins Canyet, des d'on hem pujat a l'ermita de Sant Climent, mirant com de petit quedava Sant Jeroni en poc temps
Imatge

Hem baixat per la trialereta del poblat ibèric fins el riu Besòs i per carretera hem anat a buscar el corriolet que puja en direcció a Sant Cebrià de Cabanyes, on ens hem fet la foto de grup
Imatge

Hem pujat per l'antic corriol de sobre de Can Torrents Vell i amb tranquil·litat hem anat al Seminari, per baixar a Tiana via Cementiri del Còlera-corriol de l'esquerra de la Font de l'Alba.
Resumint, una bona ruta i una millor companyia, després de molts mesos.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants