2017-06-24 Vallromanes buscant l'ombra

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2017-06-24 Vallromanes buscant l'ombra

#1 Entrada Autor: Pere » 24 juny 2017, 23:07

Avui he fet per primer cop una sortida amb el meu gendre Cristian, ell diu que ha menjat pedres de tots colors, jo veig que amb una mica de pràctica passaria per tot arreu. Pujar, puja molt, ara només li falta tenir una mica de continuïtat amb la bici i relaxar-se una mica en els passos difícils i guanyar confiança.
Ja que feia molta calor, he intentat portar-lo per corriolets ombrívols sempre que he pogut. Per pujar des de Tiana, hem passat pel corriol de Can Sent Romà fins la Cartoixa i de la Cartoixa hem tirat per la pista que mor a la carretera una mica abans del Seminari. Hi han passat la màquina i, amb la sequera, allò sembla la platja de Castelldefels, de manera que ni amb rodes de 29" he pogut passar-ho tot. En Cristian porta una Scott de 27,5 que pesa uns 15 kg, tot i això ha pujat molt més del que cabia esperar, sempre xiulant.

Del Seminari hem anat al cementiri dels empestats
Imatge

i d'allà hem pujat a la pista carenera, que hem deixat per buscar l'ombra de la vessant Vallès. Després de pujar les Tres Maries i passar pel corriolet del jacuzzi dels senglars, que estava gairebé eixut, ens hem atansat al Dolmen de Castellruf, on hem trobat al tigre
Imatge

A partir d'aquí ja hem anat enllaçant corriol rere corriol fins arribar al punt on comença el de l'Scott, on ens hem desviat una mica per agafar l'aigua fresca i bona no potable de la Font de la Mercè, on no hi havia mosquits, es veu que estan tots a Tiana de vacances.
Amb el bidó ple, hem tornat al corriol de l'Scott i en Cristian l'ha pujat tot, cosa que jo no he pogut fer ja que amb la sequera estava força relliscós. A l'enllaç amb la pista dels cirerers hem hagut de menjar algunes pedres com es pot veure a la foto
Imatge

Fets els cirerers, ens hem atansat al corriol d'en Salva via pujadot de can Gurri. El corriol d'en Salva està força trencat en algun punt, ara seria impossible fer-lo de pujada com fèiem fa uns anys. Un cop superat, hem enllaçat amb la trialera de la Trinxa i la Caseta per baixar a Vallromanes, on hem fet una barreta energètica de torró Vicenç d'Agramunt, no massa bo si el comparem amb els de Can Soler de Badalona però que fa el fet d'alimentar-nos bé
Ben tips i amb els bidons plens de l'aigua tampoc massa bona de Vallromanes, ens hem fet la penúltima foto del dia, ara és el pirata Garfi
Imatge

Hem pujat pel corriol de Can Cirera (o de la farmàcia), que ara és una pista, i un cop al Coll de Clau hem baixat pel corriol de l'Andrés fins Alella, on hem fet l'última foto del dia, la de la casa on viu el meu gendre
Imatge

A veure si endevineu en quin pis viu.

Aquest és el Perfils de la sortida d'avui:
Imatge

El track està penjat a l'Strava, de moment no el tenim al web. Si el voleu descarregar només us cal passar-lo prèviament per cicloide.com. Quan sigui al web serà més fàcil, però ara l'Oriol està enfeinat i no pot acabar el mòdul de la trackonoteca. Aquí hi ha l'enllaç:
VALLROMANES BUSCANT OMBRA
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

nuriabruv
Entrades: 2
Membre des de: 26 juny 2017, 21:51

Re: 2017-06-24 Vallromanes buscant l'ombra

#2 Entrada Autor: nuriabruv » 26 juny 2017, 21:56

ahhahahahaha!!!! Hem rigut molt llegint aquesta crònica. Pobre Cristian :lol:
El proper cop jo també m'apunto, però si pot ser per camí pla o el més pla possible. I ja posats a demanar, un dia que no faci calor, hehehe.

P.D.: no, NO vivim allà on dius :lol: //*//

Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

Re: 2017-06-24 Vallromanes buscant l'ombra

#3 Entrada Autor: Pere » 27 juny 2017, 18:35

No viviu ni al primer ni al segon? :mrgreen: :mrgreen:
nuriabruv ha escrit:
26 juny 2017, 21:56
El proper cop jo també m'apunto, però si pot ser per camí pla o el més pla possible
Això està fet! Pel riu Llobregat es pot arribar a Martorell o més amunt
nuriabruv ha escrit:
26 juny 2017, 21:56
I ja posats a demanar, un dia que no faci calor, hehehe.
A partir d'avui baixen moltíssim les temperatures: una mitjana impressionant de 0,005 º C, o sigui que també està fet
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Avatar de l’usuari
Xavi M.
Entrades: 69
Membre des de: 06 juny 2017, 22:08
Ubicació: Sabadell

Re: 2017-06-24 Vallromanes buscant l'ombra

#4 Entrada Autor: Xavi M. » 10 jul. 2017, 19:39

Pere ha escrit:
24 juny 2017, 23:07
Imatge
A veure si endevineu en quin pis viu.
:shock: :shock: No pot ser possible :shock: :shock:
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants