2018-03-03 Avui sí: Verano Azul radiant

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2018-03-03 Avui sí: Verano Azul radiant

#1 Entrada Autor: Pere » 03 març 2018, 20:21

Avui hem fet una escapadeta curta amb esmorzar llarg per la humida Collserola, després de la pluja d'aquesta nit. Es tractava de celebrar l'aniversari de l'Alberto Zape. Felicitats i moltes gràcies, Alberto!
Imatge


També ha vingut l'Abel, la locomotora de vapor humana
Imatge

Imatge

Imatge


En Javi Zipi, que no ha parat d'escriure fulls i fulls del treball que està fent
Imatge


El llenyataire Peque, que ens ha donat consells impagables per baixar millor
Imatge


I l'explorador sioux Juanma, sempre amatent a trobar passos amagats
Imatge


Després de treure tots els arbres caiguts per la ventada, que ha acabat de rematar els pins malalts, hem anat a Can Coll a esmorzar
Imatge


Hem trobat al Jose, que ja anava de tornada cap a casa
Imatge


Un petit problema als retens de la bici de l'Abel no l'hi ha impedit continuar
Imatge


Peque i Abel han tirat cap a casa, nosaltres tres hem seguit per una bona pujada fins al Forat del Vent.

Zipi i Zape són molt entremaliadets :P :P
Imatge


Ara sí que m'han deixat fer-li la foto al Juanma
Imatge


A Karl Marx ens hem acomiadat, jo he tirat cap al riu, i m'he aturat a fer la foto a aquestes Torrot elèctriques de lloguer
Imatge


He seguit amunt, pujant cap al Camí dels Minerals per un corriolet on les flors de les raveníssies han esclatat i tot és verd i lluent després de la beneïda pluja d'aquests dies
Imatge


I he passat, com gairebé sempre, per l'ermita de Sant Climent
Imatge


A Can Ruti he vist aquest Hybrid. No és una meravella, però millor això que un dièsel
Imatge


Sort que no portava sola de goma: un gust pujar al Tanatori per aquesta escala. Crec que faré un segment d'Strava i tot
Imatge


I ja només em quedava pujar i patir una mica per baixar després pel corriolet de la Cartoixa, on he aplicat els consells del Peque i he baixat més ràpid que mai. Gràcies Peque!

Fins demà!

Com sempre, teniu el track a l'Strava:
VERANO AZUL DE VERITAT

No cal ser Premium per baixar-lo:
BAIXAR TRACKS STRAVA
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Peque
Entrades: 8
Membre des de: 10 jul. 2017, 06:52

Re: 2018-03-03 Avui sí: Verano Azul radiant

#2 Entrada Autor: Peque » 04 març 2018, 22:22

:D jajaja... Gracies a tú companya per aquestes maravelloses croniques i compartir aqueste aventures Btteras. Apendre no té edat, nomes ganes, actitut i posar-lo en practica!!! Pedala i disfruta fen-lo.

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants