2017-02-03 Buscant corriols a casa

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2017-02-03 Buscant corriols a casa

#1 Entrada Autor: Pere » 04 feb. 2018, 22:56

Tenia poques hores per ciclar, de manera que no em vig moure massa de casa. El dia, fresc però amb un sol radiant, acompanyava i en moure'm per la banda mar no vaig passar gens de fred, tot i l'apocalíptica predicció d'en Tomàs Molina, a qui sembla que li agrada molt que els caps de setmana ens agafi la por a sortir.
Si mireu el track, veureu que hi ha força anades i vingudes, com sempre en els assaigs/error/èxit. Em quedo amb un corriol força salvatge, a l'esquerra dels de la Font de l'Alba, que tot i no ser massa pràctic, no cal descartar del tot.
Sí que descarto el de Can Ballús, on les motos han fet feina i està complicadíssim per pujar-hi. Tant, que vaig fer mitja volta.

Pujant les esses, bona vista del Barcelonès:
Imatge

La vinya replantada al costat del mar i la neu al Montseny
Imatge

Els avions no paren de portar gent d'una banda a l'altra, cremant tones i tones de querosè
Imatge

Aquest senyor és un enamorat de la natura (i em sembla que de la vida en general) amb qui vaig tenir la sort de parlar-hi uns minuts. És mestre, com els meus pares i la meva filla. I ho dic amb orgull, ser un bon mestre és vital per lla societat, no gens fàcil i no sempre ben valorat
Imatge

I acabo les quatre fotos mal comptades amb una de la bellesa efímera i delicada de les rosàcies, en aquest cas un Prunus dulcis (Mill) o Amygdalus comunis (L), que és com es deia quan vaig estudiar botànica. Esperem que no sigui de la varietat amara, ho hauré de comprovar d'aquí uns dies quan els omellons estiguin fets
Imatge

Com sempre, teniu el track a l'Strava:
BUSCANT CORRIOLS A CASA

No cal ser Premium per baixar-lo:
BAIXAR TRACKS STRAVA
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants