2018-01-21 Explorant corriols nous amb Juanma

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2018-01-21 Explorant corriols nous amb Juanma

#1 Entrada Autor: Pere » 28 gen. 2018, 23:21

En Juanma fa poc que ha vist uns quants corriols nous (per ell, per mi ho són gairebé tots) pels voltants de la bòbila de Sant Cugat i diumenge passat m'hi va portar. Vam fer una mica d'exploració, força profitosa per cert.
Pel que estic veient Collserola no s'acaba mai, sempre hi ha coses noves per descobrir. I encara ens falta molt, sobretot pel "Territori Xus", que ens queda una mica lluny i no el tenim (dic tenim però hauria de dir té en Juanma) tan vist.
La sortida va ser força ràpida, no molt llarga però intensa i amb força desnivell.
Corre la brama que, a part de cafè amb llet en estat gasós de tan calent, en Juanma no beu. Doncs no, després de molts anys he descobert que sí que beu. Poc, però ho fa:
Imatge

Una altra cosa que sí que fa, incansable, és explicar-me per on passem i on va el corriol, on enllaça i les variants. Crec que amb uns deu anys començaré a recordar-ne algun, de moment porto un embull de corriols que no hi ha manera. Aquí està el "profe" gastant paciència amb l'alumne que no fa els deures
Imatge

I a punt de tirar cap a un corriol que s'obre a l'esquerra, al costat del pi d'en Xandri i en direcció a la Torre Negra, que no vaig acabar de veure massa bé.Queda pendent per un altre dia.
Després d'un reconeixement dels corriolets nous, i d'uns quants més comme il faut vam pujar al coll de la Ventosa ( :?:) des d'on es dominava tota la plana ja que el ventet s'havia emportat tot el fum dels dièsel, benzina , vaixells i avions que pul·lulen per la ciutat
Imatge

I vam baixar, amb les cametes cansadetes, cap a Karl Marx.

Com sempre, teniu el track a l'Strava:
CORRIOLS NOUS

No cal ser Premium per baixar-lo:
BAIXAR TRACKS STRAVA
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants