2017-10-22 Tinc els pebrots inflats i puc atropellar qui em doni la gana perquè sóc el putu amu

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2017-10-22 Tinc els pebrots inflats i puc atropellar qui em doni la gana perquè sóc el putu amu

#1 Entrada Autor: Pere » 09 des. 2017, 12:11

  • Llegint el títol de la sortida no us penseu que m'he tornat boig de sobte... ha estat gradual :roll:
    Bé, en realitat aquest va ser el retorn a la muntanya després del dia 1 de setembre, el dia zero de la meva i particular Era de la Ciàtica' dia en el qual en Peque em va ensenyar un corriol secret que acabava de fer amb les seves mans i l'ajuda d'alguna petita eina que talla moltíssim, i on ens vam trobar un senyor que deia totes aquestes coses mentre empenyia amb la panxa i el cap bastant prominents que té. En total van ser pocs quilòmetres, uns 20, però molt ben aprofitats, com sempre amb el Peque.

    Quan anava pel Camí de Baix en direcció Alella em vaig trobar als Espot Team, que feien una sortida llarga, em va costar enganxar-los pel davant, ja sabeu que no s'aturen mai
    Imatge

    I ja amb el Peque ens vam posar ben aviat pel seu corriol acabat de preparar i que va condicionar sobre la marxa tallant algun arbust que barrava el pas i posant terra on n'hi faltava. En general és força fàcil de fer, tot i que hi ha algun pas adrenalínic:
    Imatge

    Imatge

    Imatge

    Imatge

    L'artista:
    Imatge

    En Juanma hi era o no?
    Imatge

    Jo també baixo, no us penseu
    Imatge

    Imatge

    Imatge

    :lol: :lol: :lol: :lol:

    I aquí després de "l'incident" amb el pebrotaire, incident que algun dia us explicarem el Peque i/o jo
    Imatge

    Imatge

    A Sant Mateu, després (o abans, fa tants dies que no ho recordo) de fer "La Pairal", una trialereta potent
    Imatge

    Imatge

    I rematant el matí amb una bona clara a Alella
    Imatge

    Imatge

    No ha plogut i al bosc no hi ha bolets, però els arbres urbans estan força malament i els surt de tot, passa una mica com a les persones
    Imatge

    En fi, com diuen no hi ha mal que cent anys duri, a veure si aviat puc tornar a la normalitat. Amb sortides així, curtetes i boniques, segur que em passa tot.

    Si voleu el track de la sortida, només us cal baixar-vos-el de l'Strava, en cas de no tenir Strava Premium recordeu que també es pot fer, podeu veure les instruccions en aquest fòrum. Remeneu i el trobareu ;)
    Aquí va el de l'Strava: TRACK STRAVA
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Avatar de l’usuari
xus
Entrades: 38
Membre des de: 05 juny 2017, 23:26
Contacta:

Re: 2017-10-221 Tinc els pebrots inflats i puc atropellar qui em doni la gana perquè sóc el put amu

#2 Entrada Autor: xus » 09 des. 2017, 17:03

Bona crònica Pere i preciós el corriol del Peque.
I m'alegra que ja estigui recuperat de la maleïda ciàtica

Ja ens explicaràs d'on ve el títol... tot i que ja ens podem fer una idea aproximada :P

Avatar de l’usuari
Xavi M.
Entrades: 69
Membre des de: 06 juny 2017, 22:08
Ubicació: Sabadell

Re: 2017-10-22 Tinc els pebrots inflats i puc atropellar qui em doni la gana perquè sóc el put amu

#3 Entrada Autor: Xavi M. » 24 des. 2017, 19:04

Jo també :roll:
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.

Avatar de l’usuari
Xavi M.
Entrades: 69
Membre des de: 06 juny 2017, 22:08
Ubicació: Sabadell

Re: 2017-10-22 Tinc els pebrots inflats i puc atropellar qui em doni la gana perquè sóc el put amu

#4 Entrada Autor: Xavi M. » 24 des. 2017, 19:06

Vull dir que també sóc el putu amo. :lol:

Ho és amU ? :roll:
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà rebaixar al seu nivell i després et guanyarà per experiència.

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants