2017-09-02 Pre Turó: anem a mirar alternatives

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2017-09-02 Pre Turó: anem a mirar alternatives

#1 Entrada Autor: Pere » 16 set. 2017, 20:10

Sortida exploratòria de cara a la BDN-Turó 2017.
L'any passat no vaig poder fer aquesta sortida clàssica dels Bttbadalonis, per feina, i volia veure de primera mà com eren els corriols de l'edició 2016 dels qual me n'havien parlat tan bé com malament.
Amb l'Alberto, el Dani i el Ramon ens vam atansar al Collet per carretera, a bon ritme
Imatge

Imatge

Imatge

Després de fer una primera tanda de corriols, vam arribar a la Torrassa i vam aturar-nos-hi a menjar una mica
Imatge

Ens vam trobar al Jordi Bielsa (Quii), que només té un defecte: no és de la religió futbolera verdadera
Imatge

Ben menjats i beguts, vam seguir la ruta, ara per un seguit de corriolets preciosos i que estaven al punt després de la pluja de la nit
Imatge

Diuen que els animals s'acosten a les bones persones i ho vam comprovar amb el Ramon. És increïble com tots els ruquets s'hi van acostar, sense cap por
Imatge

Imatge

Imatge

I aquí vam fer la foto de grup. "Gente con gente":
Imatge

Després d'unes pujadetes de "només 200 m" segons en Ramon, que està tan fort que tot ho troba de baixada, vam arribar al Dolmen de Can Arenas
Imatge

Aquí el tenim, fent una foto que s'haurà perdut en la immensitat del WhatsApp
Imatge

A la sortida no hi va faltar un petit problema mecànic, sort que el selló no va petar del tot
Imatge

La veritat és que no m'imaginava que els corriols fossin tan macos. Em van agradar moltíssim, i si per mi fos, els posaria tots. Però s'ha de mirar que l'esperit de la sortida del 30 S és que arribin molts bikers al Turó i potser no seria compatible una cosa amb l'altra. Així és que me'ls guardo per fer una Tiana-Turó Extrem quan estigui recuperat del tot del mal de genoll.

Acabats els corriols, per fer via vam baixar pel dret i vam tornar pel riu, amb una aturadeta per agafar aigua
Imatge

Imatge

Arribats a La Roca, vam trobar el lloc on fan el Caldo de Verduras Knorr
Imatge

És de verdures, però aquests simpàtics animalons segur que hi tenen alguna cosa a veure amb la seva emissió de matèria orgànica
Imatge

I, després d'una coreografia digna de l'enyorada Tele 5 d'en Valerio Lazarov
Imatge

Imatge

i d'una ràpida baixada pel riu, vam tornar a casa amb més de 100 km a les cames que, de no ser pel problema al genoll, se m'haurien passat molt i molt ràpid.

Si voleu el track:
PREPARANT BDN-TURO 2017
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants