2018-08-15 El que va quedar de La Llorona I

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2018-08-15 El que va quedar de La Llorona I

#1 Entrada Autor: Pere » 15 ago. 2017, 22:51

Aquesta Llorona porta cua. Encara no l'hem acabat! Jo crec que l'any 2105 ho farem, tot i que ens hi haurem d'esforçar. Mare meva, quina quantitat de corriols (i pujades :lol: ) que hi ha al disc dur d'en Juanma. No s'acaben mai! Això és impressionant!

Avui m'ho he passat molt bé, tot i que a les pujades patia per seguir la roda d'en Junma (que porta 15 dies seguits sortint, ahir només va fer 100 km!) i a les baixades també m'havia d'esperar, he anat fent sense les angúnies d'altres dies. I és que tot el bo s'enganxa, fins i tot en els alumnes menys aplicats.
I ja sabeu que quan m'ho passo bé parlo sense parar. Ho sento, Juanma, crec que t'he omplert una mica massa el cap. A veure si no em portes per llocs tan bonics i parlo menys :D

Tinc un book de fotos:
Pujant La Clàssica
Imatge

Baixant la Sense Nom
Imatge

Baixant la Trialera de Valldaura
Imatge

Baixant L'Explosiva
Imatge

I la foto de grup, abans de baixar L'Explosiva 2
Imatge

El pobre Juanma no en té cap en condicions, quan me n'adonava ja m'havia passat o li tallava el cap. En fi, poso les poques que he pogut salvar :roll:

Aquí se m'escapa:
Imatge

Aquí la la faig massa aviat
Imatge

Serrant ( palabro :shock:) les dents
Imatge

Se'm torna a escapar, vas massa depressa Juanma!
Imatge

Un altre cop la primera foto massa aviat
Imatge

I la segona ja et tinc a sobre i et tallo el cap
Imatge

No sembla que baixi, però ho fa. Crec que la foto està feta baixant l'Explosiva
Imatge

Sense paraules, només he pescat la roda
Imatge

A la Font Vella, crec
Imatge

En acabar la ruta, hem anat a fer un beure, que m'ha anat la mar de bé després d'haver passat una estona sense aigua. Ha fet molta calor!
Imatge

Arribant a Santa Coloma m'he volgut apuntar, però estava tancat per ser festiu. Llàstima!
Imatge

Al riu he tingut la sort de veure uns quant animalons. Qui ho hauria dit uns anys enrere, quan era una claveguera a cel obert!
Imatge

He pujat a Tiana passant per carretera fins Sant Fost. Abans d'arribar-hi he tingut temps per veure el que queda d'una casa que no devia estar malament
Imatge

Imatge

... i de pas he descansat una mica, que feia molt vent de cara. He pujat per La Conreria amb la sensació que es molt més fàcil fer-ho amb la bici de BTT que amb la de carretera que tinc, amb aquell platot que gasta, però després he vist que he trigat força més. O sigui que cada cosa amb la seva màquina.

Aquí va el track de la sortida:
EL QUE VA QUEDAR DE LA LLORONA I
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants