2017-08-12 Reconquesta alellenca

Respon
Missatge
Autor
Avatar de l’usuari
Pere
Administrador
Entrades: 221
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2017-08-12 Reconquesta alellenca

#1 Entrada Autor: Pere » 12 ago. 2017, 23:21

En Peke ens ha volgut ensenyar uns corriolets nous per Alella i la veritat és que ha valgut la pena.
Hem fet uns 30 km amb força desnivell i ens ho hem passat molt bé.
Quan va dir els corriols pels quals volia passar, vaig pensar que un d'ells potser seria un que fa anys vaig intentar seguir i que prometia molt al començament però que quedava mort al cap d'uns metres; avui he comprovat que sí, que és aquell, convenientment netejat a la part obaga (molt obaga per cert) i que és molt, molt bonic i relativament fàcil de fer. Vaja, que donarà molt joc.

El punt de partida ha estat Tiana, des d'on hem anat a Alella pujant pel Coll de Vendrans. Per la Riera de la Coma Clara hem pujat a Font de Cera i, després de baixar, se'ns ha quedat aquesta cara de satisfacció, de dibuixos animats
Imatge

Bé, en realitat som així de guapos
Imatge

Alguns porten ventilació i tot :lol: :lol:
Imatge

En Jose ha estat tot el dia caminant, com es pot veure a les fotos
Imatge


Els màkines, Jose, Jordi i Fuuuuuuuuuu!, ens han deixat aviat, els hem cansat molt i no ens podien seguir :roll: :roll:
Hem quedat el guia Peke, l'avi Juanma i un servidor, el més vellet de tots.
Un moment de respir abans d'arribar al jacuzzi dels senglars
Imatge

Després de passar pels corriolets de la Mercè a Can Corbera, hem pujat cap als cirerers. En Peke s'ho baixa tot fàcil, fàcil
Imatge

Hem baixat a Vallromanes per la Trinxa, amb una altra demostració del nostre nét preferit
phpBB [video]


Pujada ràpida cap Alella per la pista dels 4x4 i baixada per la trialera del David, més neta que altres dies d'aquest estiu. També hem quedat ben contents
Imatge

Imatge

Arribats a Alella deixem les bicis
Imatge

i encara tenim temps de fer un beure, i això que en Peke marxava de viatge en pocs minuts!
Imatge
Gràcies Peke!
Imatge

En Juanma tenia la furgo al Makro i l'he acompanyat, perquè no es perdés. I com que era a la vora, he pujat al Mas Ram per veure les vistes
Imatge

Imatge

i poder baixar per la trialereta de la Catoixa, que ha estat la cirereta final d'aquesta bonica sortida.

Ja a Tiana he vist que els 600 eren més petits que la meva 29" (talla M)
Imatge
Aquest és una mica més nou que el del meu pare (B-396.099), amb ell vam anar a Madrid, Andalusia... Érem 4, sort que no teníem canari. Quins temps!

El rastre d'avui:
RECONQUESTA ALELLENCA

Demà més!
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Juanma
Entrades: 10
Membre des de: 06 juny 2017, 09:10

Re: 2017-08-12 Reconquesta alellenca

#2 Entrada Autor: Juanma » 13 ago. 2017, 03:34

Te ha faltaoooo poner que Juanma casi abandona en esa subida del 4x4
Vaya puñetero ritmo 😥😥 me impusisteis..

pujaremcomamics
Entrades: 6
Membre des de: 07 juny 2017, 11:44

Re: 2017-08-12 Reconquesta alellenca

#3 Entrada Autor: pujaremcomamics » 24 ago. 2017, 00:09

Deu n'hi do la sortideta...

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants