2018-05-12 Tordera-Tiana amb Saltamarges

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 184
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2018-05-12 Tordera-Tiana amb Saltamarges

#1 Entrada Autor: Pere » 13 maig 2018, 14:13

Recordava molt la Tordera-Tiana multitudinària que vam fer els Saltamarges l'any 201 i per això, tot i que tenia pensat fer una altra sortida, em vaig apuntar a la proposta del Quim per aquest any.
La ruta és relativament llarga i força pistera, té desnivell però es deixa fer molt bé i si el temps acompanya com ahir és molt recomanable. De fet, tant ens va agradar que ja tenim pensat fer-la en sentit contrari, a veure si és molt més dura que la d'ahir.

Poso unes fotos

A les 6:30 ben puntuals a l'estació per agafar el trist tren del matí de dissabte, que porta un personal que, desgraciadament, deixa escolar la vida cap a la claveguera dels excessos
Imatge

Aproximadament a les 8:00, i amb força boira però gens de fred, comencem a pedalar i, després d'un tram divertit però curt de GR, comencem a pujar. Coneixem el terreny, sabem que la pujada és exigent i ens ho prenem amb calma
Imatge

Imatge

En Xus està molt fort, arriba a dalt sense despentinar-se
Imatge

Passen uns bikers amb els quals hem anat parlant una mica durant la pujada
Imatge

I, finalment, després d'uns quants intents, puc fer la foto al Quim
Imatge

Les sabates aguditzen la neuritis del peu d'en Xus, va bé treure-les de tant en tant per afluixar el dolor
Imatge

Indicadors típics de la zona i farmaciola al peu
Imatge

Jo, que sóc malagüero i malpensat, dic: segur que no hi ha res. Doncs no, hi ha material de cura, gel i barreta energètics:
Imatge

M'equivoco del tot. i és que tenim un país molt més cívic i europeu del que ens volen fer creure. Per cert, no hi ha res caducat, que consti.

Un cop a l'ermita de l'Erola és molt fàcil arribar a l'església de Sant Llop (o de Santa Helena), que veiem una mica amagada
Imatge

Baixem ràpidament per la pista en bon estat , només ens aturem per mirar una mica el forn de calç
Imatge

I, després d' un tram molt agradable de fer, arribem al Coll de Can Benet
Imatge

Imatge

Aquest e-biker molt amablement ens fa la foto, mentre el seu company tira pista enllà con si no hi hagués un demà. Gràcies!
Imatge

Del Coll de Can Benet fins al següent punt previst d'aturada, l'ermita de Sant Martí del Montnegre, la pista és molt divertida, amb alguna pujadeta però picant avall tota l'estona, de manera que ens hi plantem ràpidament
Imatge

Imatge

A partir de Sant Martí hi ha més pujades, però tret d'una que és força dura es van fent relativament bé. Com que a casa no ens esperen els nens petits plorant, anem fent, fins i tot hi ha temps per canviar les pastilles del meu fre davanter; gràcies mecànic Quim.
Passat Collsacreu i la Creu de Rupit, pugem fins la pista del Corredor, on les espigues ben aviat seran espigues d'or
Imatge

Imatge

Imatge

Dinem en un lloc amb una excel·lent relació preu/quantitat/qualitat/rapidesa, el restaurant San Carlos, on enllestim ràpid, tan ràpid com segurament les màquines van desfer el tram corrioler que passa per l'esquerra de la pista i acaba a la carretera de Parpers. Sort que després fem el corriol de la pedrera i el de pujada en direcció a Sant Bartomeu, que estan molt bé, i ens porten a la carretera de La Roca-Òrrius
Imatge

Volíem anar a Tabarniamateu, però com que hi ha boira i sembla que plourà, baixem directament cap Alella. Evitem passar per les piscines, passem per les vinyes del celler Roura. No ho coneixia, m'ho guardo per fer-ho tant de pujada com de baixada, ja que em va agradar molt.

Després d'una petita aturada tècnica
Imatge

I gaudint d'unes petites gotes de pluja que ens refresquen molt bé, ni massa ni massa poc, arribem a l'ajuntament de Tiana, per fer-nos la foto oficial de grup
Imatge

A veure si us animeu per la propera!

phpBB [video]

Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant