Surto amb la intenció de donar un cop d'ull als corriols que porten a Vallromanes fets al segon Memorial Pujaremcomamics, a veure què tal estan després de les pluges d'aquests dies. Només posaré fotos de la part a explorar, ja que les altres estan molt vistes i no cal.
Passo per la Casa Alta i vaig directe cap Alella pel Camí del Mig. Un cop a Alella, pujo per la pista de la Coma Clara cap a la pista carenera i tiro amunt pel corriolet paral·lel a la pista
L'entrada està millor que altres cops i es pot fer amb una mica de tècnica, tot i que a les fotos no ho sembli
Un dels molts pins morts que van caient quan fa una mica de vent. Aquest ho ha fet al bell mig del camí, però ja han obert un pas alternatiu a la dreta:
Era aquí fent la foto i marcant la desviació a la dreta quan ha passat en Tonio Tonio
Arribant a la torre elèctrica ha tirat cap a la dreta per baixar al golf, jo he tirat a l'esquerra i ens hem separat.
Aquí estic gairebé a la carretera i he tirat a la meva esquerra per pujar al Coll de Font de Cera
L'entrada de "La Reconquesta" no presagia el bonic corriol que trobarem després
fresquet, ombrívol i en molt bon estat
Han caigut uns quants pins més, però no passa res: si cal baixar de la bici, es baixa. No cal córrer, que és diumenge
Vaig tirant pel corriolet fins que arribo al punt on es creua amb el que ara sé que és la Grand Line i, com que em sembla maca, hi tiro. Al començament està molt bé, a partir d'un salt que hi ha la cosa es complica i fins i tot es fa perillosa ja que els que baixen no s'esperen trobar cap passerell pujant. Aquí estic en una bifurcació que ens deixa triar mort lenta o mort ràpida
Em costa molt, acabo mort, però arribo al punt d'on surt que és molt a la vora del Dolmen de Can Gurri
Per baixar a Vallromanes passo pel corriol d'en Salva, que tot i començar força bé
acaba molt malament. Vosaltres sou molt joves i no us podeu imaginar que per aquí hi havia pujat no fa pas tant
Un cop arribo a la pista de Can Corbera, baixo fins trobar el punt del corriolet que havia deixat per pujar per la Grand Line, més que res per tenir el track en condicions. Un cop allà, torno a pujar per fer la trialera de la Trinxa, que està més o menys com sempre, i faig cap a la caseta dels caçadors
Passo per Vallromanes sense aturar-me i, com que estic gairebé mort encara, pujo per la pista fàcil dels 4x4, que tot i ser fàcil em costa una mica. Aquí estic a la riera en el punt on surt aquesta pista dels 4x4
M'aturo a la paart final a Cal Roget, on estic convidat a banyar-me a la piscina tot i que no hi he anat mai
Arribo al Coll de Clau i baixo pel corriol de la moto abandonada fins les vinyes de sobre de Teià/Alella.
Ja estic arribant a la baixada de les arrels, marco la desviació a l'esquerra, em servirà per fer el track al Wikiloc
Ja només queda baixar aquestes arrels per arribar a Alella i d'allà passar cap a casa pels tobogans. Arribo amb soroll a les orelles, ben cansat i això que només he fet uns 30 km
El track al Wikiloc:
Alella, Vallromanes per la Trinxa
2024-09-15 Alella, Vallromanes (trinxa)
2024-09-15 Alella, Vallromanes (trinxa)
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants