2007-06-11 Habitual i una mica més

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2007-06-11 Habitual i una mica més

#1 Entrada Autor: Pere » 17 ago. 2024, 18:00

HABITUAL

50 Km.

Faig la sortida sense GPS, per no maltractar-lo.

135 mitjana
170 màxim

1 conill en el lloc habitual
Polls d’ocellot (n’ agafo un)

Faig la ruta habitual, pujo per les zetes, que em costen força, segueixo per la vinya fins al vigia A. Passo al vigia B per pista i baixo per la Font del Cul fins al costat de Can Torrents. Pujo un altre cop al vigia (posant el peu a terra). Em costa molt, fa molta calor però tinc sensació de fred. Procuro controlar les pulsacions, però és una mica difícil. Baixo per la trialera de la Vallençana, amb força seguretat. Baixo pel camí de sempre fins a les runes i pujo cap a Sant Jeroni i l’ermita de Sant Climent. Baixo per la trialera, molt bé, fins a Montcada. Pujo per les Oliveres i passo per l’escala fins al carrer de dalt.D’allà passo a la mina de galena i pujo pel tallafocs. En la recta final –on em va trucar la Margarida- veig un ocellot i els seus pollets que van caminant al darrere seu. Primer penso qu e és una perdiu, però em sembla que era un ocellot. Després de força estona, n’agafo un i el poso a la motxilla. Però m’ho repenso i l’avio: segurament s’hauria mort. Pujo –a peu- pel GR i segueixo per la Vallençana cap al dipòsit. Baixo per la trialera que porta a la pista del Tanatori però tiro cap a la Cartoixa. Passo per la trialera i faig cap a Can Sent Romà. Passo pel costat de la casa d’en David i el veig. M’explica que hi fan un dipòsit enorme per abastir d’aigua tot Tiana. Passo per la Biblioteca.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants