2007-04-09 Vigia A pel Tallafoc amb Bttbadalona

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2007-04-09 Vigia A pel Tallafoc amb Bttbadalona

#1 Entrada Autor: Pere » 15 ago. 2024, 13:03

09-04-07
DILLUNS DE PASQUA

31,9 km
3 h 28’ en moviment
28’05’’ aturat
38.5 v. Màxima
9,2 v. Mitjana
8,1 v. Total
No tinc dades del pulsòmetre, ja que no marca en tota la sortida

Mirant el webb de Bttbadalona, veig que sortiran per anar a Sant Mateu. Els dic que ens trobarem al Seminari. Però com que surto força d’hora, m’arribo fins a la carretera de la Vallençana, per esperar-los. Després d’uns minuts, veig al JFR, l’Scott, el Furi i en Sonic. Passem cap a la pujada del dipòsit. Pugen ràpid, el Furi es despenja. Jo aguanto força. S’aturen passada la pujada del trencall de la font de l’Amigó, per reposar i esperar. El dipòsit també el pugen ràpid i quedo força enrere. Ens aturem a descansar i se’ns ajunta un que porta una Scalpel. Anem cap al Seminari i comença a ploure força. Potser per això no s’aturen i seguim fins als 9 Pins, a ritme alt. Dels 9 Pins baixem per les zetes fins al carrer d’en Gosch per anar a l’Alegria i pujar pel tallafocs. Al carrer d’en Gosch, en Furi i l’Scott ens deixen. Nosaltres seguim. Jo els he dit que no es pot pujar, però diuen que com que no hi han passat mai ho volen provar. El pro va al davant i JFR el segueix una mica endarrere. En Sonic no puja tant i el tinc al meu davant. Quan arribem al camí que agafo els matins l’hi explico que allà comença la primera pujadota i com segueix. Jo poso el peu a terra força aviat, però en Sonic segueix pujant, tot i que molt a poc a poc. No m’avança gaire, però: anem gairebé a la mateixa velocitat. Al cap de poc, posa el peu a terra. JFR segueix pujant. El Pro ni es veu. Al cap d’una estona tornem a muntar, fins arribar al segon rampot. Allà, el JFR també ha desmuntat. Més endavant està el Pro. Finalment arribem a dalt de tot, en Sonic despenjat. Mentre descansem, diuen que la pujadota no és tan dura com les zetes. Jo no hi estic d’acord: aquesta no es puja, les zetes sí. Com que jo havia dit al foro que s’havia de pujar a les vinyes, hi pugem. Jo vaig l’últim. S’equivoquen i passen per una feixa equivocada, jo tiro per l’adequada i pujo ràpidament. Un cop a dalt, baixem també per les vinyes i per les zetes fins arribar a Can Gosch. Allà tiren per carretera. No sé si volen passar pel camí dels francesos, però quan veig que no ho faran, m’acomiado i hi passo per anar al Mas Ram i baixar per la trialera de la cartoixa i de Sant Romà, ja que encara és d’hora.

El track al Wikilock:
Vigia A pel Tallafoc amb Bttbadalona
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants