HABITUAL-VIGIA A-SEMINARI-VIGIA B-FONT GUINEU-CAN TORRENTS-TRIALERA MALESA-CREU SAGARRA-SANT CLIMENT-DIPÒSIT-SEMINARI-CARRETERA CONRERIA-BIBLIOTECA-CASA
39,7 Km
4h33’ en moviment
15’56’’ aturat
45.6 velocitat màxima
8.7 mitjana en moviment
8.2 mitjana total
178 pulsacions màxim
136 mitjana
Faig la sortida habitual i decideixo passar pel pujadot del pou d’en Miqueló. L’aproximació em costa una mica, ja que ha plogut –poc- a la nit i el sauló està una mica humit. . El pujadot em costa una mica (178 pulsacions), però puc passar per quart cop consecutiu. M’arribo al GR i pujo fins al Vigia A per la pista, que és una mica més dura que la vinya. Baixo pel mateix lloc i m’arribo al Seminari, i d’allà pel corriol pujo per anar al Vigia B. Baixo per la trialera fins a la font de la Guineu (i veig el cul). Em sembla més difícil i baixo diverses vegades. Segueixo pel camí habitual fins a la trialera de la Malesa. La pujada em costa molt, i he de posar el peu a terra (per poc) en el lloc habitual. , però la baixada per la trialera la faig sense baixar. Passo pel corriol que travessa la pista i intento baixar pel tram amb pedrotes, però no goso: baixo a peu. M’equivoco de camí i enllaço amb la pista que porta a Sant Jeroni abans d’hora, però el corriol és força divertit. D’allà vaig fins a la Creu d’en Sagarra, passant per diversos corriols. Pujo cap a Sant Jeroni i Sant Climent, passant bé la pujada final. Com que no tinc temps (ve la Montserrat a dinar carn) torno passant per la urbanització. Quan estic en camí veig un grup que passa per un corriol que surt a la dreta i decideixo seguir-lo. És força divertit, amb algun punt una mica complicat, i em deixa en la pista que puja de cal Dimoni, força avall. He de pujar, però val la pena. Al dipòsit estic una mica cansat, però pujo controlant les pulsacions. Passo pel Seminari, baixant el tros del GR molt bé. Tot i que hauria volgut fer uns quilòmetres més, estic força cansat. Segurament deu ser per les sortidetes curtes que faig últimament...
El track al Wikiloc:
Habitual, Vigies, Can Torrents
2007-03-27 Habitual, Vigies, Can Torrents
2007-03-27 Habitual, Vigies, Can Torrents
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants