32.4
4h 11 min
19 min 18 seg
38.6 màx
7.8
7.2
Volia pujar pel camí habitual, per veure si han arreglat la pujada, però he trobat molta gent que anaven a plantar arbres (entre ells en David Rodríguez i en Xavier Figuerola i la Teresa, amb els nens) i he passat per la cadena. En arribar al torrent, he pujat fins al camí habitual a la carena. He anat tirant per la ruta de cada dia però en arribar a la cruïlla he agafat el camí que baixa a la casa per tornar a pujar una mica fins agafar la pista que baixa a l’Alegria. En comptes d’anar-hi, he pujat fins a Can Ballús, i he passat pel camí que va fer en Julià per accedir a la vinya. Puja tant, que s’ha de fer pràcticament tot a peu. En arribar a dalt, he passat pel corriol que porta al tallafoc que puja fins als 9 Pins, on també he hagut de posar el peu a terra. Dels 9 Pins he pujat al vigia per la vinya, baixant pel darrera per tornar als 9 Pins i baixar per les zetes i provar de fer la pujada obsessió, que està arreglada. Però avui tampoc he pogut, m’he quedat a la meitat aproximadament (han tret les vinyes). No era el dia, ja que feia vent de cara, però podia haver pujat una mica més. He anat al camí del Seminari pel carrer de les 3 Avemaries, però he baixat pel carrer cimentat de la urbanització fins al torrent de les oques per pujar després de nou. He seguit un tram del camí de la font de Rossinyol, però he hagut de girar ja que s’acabava. He anat seguint pel camí asfaltat fins arribar al camí que puja pel costat d’ un dipòsit d’aigua i on va caure el pal dels fils elèctrics que ja he seguit més d’un dia. El camí m’ha portat al Cementiri i d’allà he passat fins a Can Torrents vell, ja que la porta estava oberta. Crec que hi he anat pel corriol que l’altre dia no vaig trobar, però no recordo quan hi he passat: abans del Cementiri?, abans de Can Torrents? Passar-hi hi he passat, però no recordo quan. Un cop a Can Torrents he pujat per la pista de terra a on va a parar el corriol que baixa de la Font de la Guineu. He pujat per segon cop per la pista que porta al Vigia B, creuant el cadenat que hi ha a la pujada. Només he hagut de posar el peu a terra un cop (el primer dia vaig baixar 3 cops), però m’ha costat prou. Del Vigia he baixat en direcció al Seminari, però no m’hi he arribat. He tirat a la dreta, per fer cap al camí que porta al dipòsit del Mas Ram, camí que he deixat ràpidament per passar pel caminet que porta als ruscs d’abelles de la Cartoixa. He passat pel corriol que porta a Can Sentromà i, després de pujar una mica per la perillosa carretera de la Conreria, he anat al nou barri dels Vessants i d’allà a casa per la Biblioteca.
Tot i que he sortit amb poques ganes i tard, la ruta ha estat bonica. Posant-hi la baixada de la Font de la Guineu a Can Torrents seria rodona.
El track al Wikiloc:
Can Ballus, Can Torrents, Can Sentroma
2007-01-28 Can Ballús, Can Torrents, Can Sentromà
2007-01-28 Can Ballús, Can Torrents, Can Sentromà
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants