2007-01-07 Per Tiana

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2007-01-07 Per Tiana

#1 Entrada Autor: Pere » 07 ago. 2024, 15:28

VOLTANTS DE TIANA

20.06
2h 15 min
12 min 44 seg
41.2
9.1
8.3

Surto una estona ja que havia de tornar a les 12 per anar a dinar a Can Roca amb la família (sogres, cunyats i nebots).
Vaig tranquil·let, ja que encara em fa força mal la costella i, a més, estic cansat de la guàrdia d’ahir (festiu: sol les 24 h).
Passo per l’Alegria i pujo cap al GR. A la pujada només arribo al primer cep. Estic una mica pesat i em costa pujar caminant fins a dalt. Pujo pel GR fins als 9 Pins i baixo en direcció Alella. Veig un corriolet que puja i hi tiro. Hi ha molta pujada i pedres de les que no m’agraden (les que es mouen) i he d’anar a peu. M’he d’apartar ja que baixen 4 bikers; els primers molt bé, els últims no tant. Vaig fent a peu fins que puc pujar ciclant, tot i que he d’anar aturant-me.
El corriol és llarg i acaba a la pista que baixa del Turó d’en Galzeran, on han desbrossat molt. Dies enrere ja havia intuït aquest camí, però no hauria pensat que fos tan llarg. Fent-lo en sentit contrari ha de ser força divertit, tret de la part final de les pedres.
Un cop a la pista, he tirat cap al Turó. No he arribat a dalt: he agafat la pista que baixa. Al cap de pocs metres, he trencat a l’esquerra per baixar cap al GR. Ja feia temps que no passava per aquí i no recordava la baixada tan forta. He anat tirant fins a la trialera que porta a la Font del Ca i d’allà he passat fins a enllaçar amb el GR, ja molt a prop del cadenat. Com que tenia temps, he girat per refer el camí i pujar fins al Turó, tranquil ja que no estava gaire bé.
M’ha costat una mica, però he pogut pujar-hi sense baixar de la bici. Del turó he anat al GR. Passat el cadenat, he provat d’anar pel Camí de les Mimoses, però he hagut de girar ja que es queda tallat al cap de molts pocs metres. Llavors he baixat per la carretera, però l’he deixat al revolt on acaba la pista que va per sota del GR. He pujat també sense baixar de la bici per tornar a casa per on havia vingut: can Gosch i Alegria, cases noves, Felip i Ajuntament.
A les 11:55, com un rellotge, era a casa, una mica preocupat pel mal a la costella.

El track al Wikiloc:
VOLTANT PER TIANA
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants