23-10-06
8.17 Km
48 min 02 segons en moviment
2 segons aturat
34 velocitat màxima
10,2 velocitat mitjana
M’ho prenc amb calma, després de la sortida llarga d’ahir.
1 conill i una perdiu. Els he vist al costat de l’Alegria, una mica abans del camí de Can Ballús. Son uns supervivents.
24-10-06
8.19 Km
41 min 43 segons en moviment
4 segons aturat
42.1 velocitat màxima
11.8 velocitat mitjana
33:43 a dalt
Avui m’ho prenc a la valenta i faig bon temps, tot i que feia força vent.
25-10-06
8.22 Km
40 min 47 segons en moviment
0 segons aturat
39.6 velocitat màxima
12,1 velocitat mitjana
32:44 a dalt
Avui és dia de rècord: no he hagut de baixar en cap de les tres pujades problemàtiques!
He fet molt bon temps, tot i trobar-me amb 3 cotxes abans del Rocar, 3 persones amb gos abans dels Pins d’Alella, on replanen per plantar vinya, dos cotxes a Can Gaietà, abans de trobar-me l’autobús que m’ha fet aturar. Ah!, també he hagut de passar a la Gregòria...
26-10-06
8.23 Km
40 min 18 segons en moviment
10 segons aturat
42.5 velocitat màxima
12.3 velocitat mitjana
32:52 a dalt
Avui hauria baixat dels 40 minuts. No ha pogut ser: m’he trobat un dels camions del jardiner Monés a la pujada de la Gregòria i m’he hagut d’esperar, fins i tot aturar a Can Frares, ja que no passava entre les dues cases. L’he hagut de passar, però pujant als hivernacles un cotxe que tenia al davant i una furgoneta que baixava s’han hagut d’aturar ja que no passaven. També he hagut de parar-me, però ja que no es movia cap dels dos, els he passat per l’esquerra i per la dreta, rascant-me amb uns esbarzers que hi ha.
A la cadena he hagut de baixar; tampoc he pogut –per poc- al Rocar. (5 seg de penalització al GPS). La tercera pujada l’he passat molt bé.
Una última desgràcia: a la sortida de l’Ajuntament m’ha sortit la cadena. He perdut uns segons (5 en el GPS, però en realitat més ja que portava plat i he hagut d’aturar-me) que no m’han permès baixar dels 40 min. Però ja caurà, ja.
27-10-06
8.17 Km
42 min 28 segons en moviment
5 segons aturat
37.8 velocitat màxima
11.5 velocitat mitjana
34:08 a dalt
Avui no he sortit massa motivat. Ho he fet més tard, una mica per obligació.
No he pogut ni amb la cadena ni amb el Rocar, tot i que tenia força, però he caigut en un dels forats de la zona complicada. Abans d’arribar-hi, he vist un conill, just on hi ha el forat-conillera al mig del camí.
29-10-06
49.3 Km totals
4 h 33 m en moviment
24’53’’aturat
50.4 velocitat màxima
10.4 mitjana en moviment
9.5 mitjana total
Sortida a Céllecs per a tenir-la en el GPS, ja que quan hi vaig anar no en tenia.
Cap incidència. No he vist fauna de quatre potes.
A la pujada a la torre de guaita he hagut de baixar, igual que al Coll de la Font de Cera.
He passat primer pel Dolmen de Céllecs i d’allí he baixat a la Pedra de l’Oreneta per anar a la Roca Foradada. He investigat una mica per veure si veia més dolmens, però sense sort. He fet unes fotos d’unes pedres, però res més. En no veure res, he anat seguint pel circuit marcat, que passa per llocs molt trencats i amb força pujada, per poder marcar el Plat de Molí. D’allà he anat seguint el circuit fins deixar-lo pel camí que puja –molt durament- fins a la torre de vigilància. D’allà he anat al peu del poblat, on m’he limitat a marcar-lo en el GPS, sense pujar a dalt. He seguit pel camí conegut, per baixar a la pista a Ca la Mort.
30-10-06
8,18 Km
47’54’’
00:00
35.9 velocitat màxima
10.2 mitjana
38’22’’ a dalt
No he pogut amb la pujada, tot i que el temps es de 0 segons
Les quatre fotos de Céllecs:
El track al Wikiloc:
CELLECS
2006-10 Quarta i cinquena setmana (Llarga: Céllecs)
2006-10 Quarta i cinquena setmana (Llarga: Céllecs)
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants