DIA 17-10-06
8.20 Km totals
44 min 50 segons en moviment
13 segons aturat
43.1 km/h velocitat màxima
11.0 mitjana en moviment
10.9 mitjana total
Avui he arribat al punt més alt en 36 minuts.
Ha faltat poc per pujar la pujada del Rocar: la part més difícil ja estava. No ha de trigar en caure... La de les pedres d’Alella, en canvi, ha estat un fracàs total i absolut.
DIA 18-10-06
8.21 Km totals
43 min 57 segons en moviment
3 segons aturat
44.2 velocitat màxima
11.2 mitjana en moviment i total
35 minuts 32 segons a dalt
No he pogut ni amb la pujada del Rocar ni amb la d’Alella.
DIA 20-10-06
8.19 Km totals
41 min 05 segons en moviment
4 segons aturat
43.3 velocitat màxima
12.0 mitjana en moviment
11.9 mitjana total
33 minuts 29 segons a dalt.
Tampoc he pogut amb les pujades: ni l’una ni l’altra
Feia força vent: m’ha ajudat en la pujada. Potser per això he fet el millor temps a dalt, però el puc millorar i no trigarà a passar... En la baixada asfaltada he anat al màxim però no he millorat el temps d’ahir: el vent bufava de cara.
DIA 22-10-06
MONTCADA - RUTA CIRCULAR DE CAN COLL
58.02 Km totals
5 hores 7 min en moviment
10 min 34 segons aturat
48.7 velocitat màxima
11.3 mitjana moviment
10.9 mitjana total
Pujo per la Cartoixa fins al Seminari. Baixo al Dipòsit, trobant molta gent que va a peu. A la Vallençana, baixo pel local social (Can Poc Esmorzar) per no haver de passar per la trialera. Passo pel camí habitual (passera sobre l’autopista) i m’arribo al creuament de Can Catà. Com que hi ha unes fletxes marcades al terra, decideixo seguir-les. Al cap de poc, trobo un noi que va corrent (Carles) i pugem junts parlant fins al forat del Vent. Va ràpid –a uns 11 km/h- i anem passant molta gent de la pedalada. N’hi ha que ja estan asmats i encara els falta més de la meitat del recorregut. En arribar a dalt, segueixo sol i vaig passant asmats. També n’hi ha algun que em passa (però pocs). Segueixo sempre les fletxes i, després de força estona, arribo a Can Coll, on cal passar per la carretera i un guàrdia ens deixa passar aturant els cotxes. El tram de carretera és curt: la deixem aviat per anar cap a Sant Cugat (crec). Porto poca aigua, ja que he sortit de casa amb molt poca, amb la idea d’omplir a Montcada, però hi havia cua a la font i no n’he agafat. En tot el trajecte no he vist cap font, de manera que he passat una mica de set. Sort que no feia massa calor. De Sant Cugat he anat tirant fins arribar una altre cop a Can Coll, que crec era el lloc d’inici i final de la pedalada. M’ha costat una mica, però finalment he tornat a trobar les fletxes, que m’han portat molt bé fins al lloc on havia començat a veure-les (a la cruïlla de Can Catà). Allà m’he cruspit dues barretes, en sec, ja que no tenia aigua. Portava més de 40 km, i a una mitjana alta, superior als 11 km/h. He anat passant fins a Montcada, on he vist una font i m’he menjat una tercera barreta. Ben begut i ben tip (és un dir) he començat a mentalitzar-me pel tram que em faltava encara: pujar la Vallençana i el Dipòsit. M’ho he pres amb una certa tranquil·litat, ja que anava justet de forces, però he arribat molt bé a dalt del Dipòsit, don he baixat ràpidament fins al Seminari i –per carretera- fins a casa. La mitjana en moviment, que havia baixat fins a 10.8 en el Dipòsit, ha pujat fins a 11.3 al final.
El track al Wikiloc:
MONTCADA, RUTA CIRCULAR DE CAN COLL
2006-10 Tercera setmana (llarga: Can Coll)
2006-10 Tercera setmana (llarga: Can Coll)
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants