DISSABTE 7-10-06
43.79 Km totals
4 hores 33 min corrent
16 min 04 seg aturat
45.9 velocitat màxima
9.6 mitjana en moviment
9.1 mitjana total
Surto tard, però faig la sortida llarga de Vallromanes: passo per la trialera de les fonts (que està molt malament per les pluges i he d’anar molta estona a peu. En un lloc inhòspit em trobo un noi que baixa per un corriol mig amagat i passa pel meu costat: s’haurà d’investigar; arribo a Santa Maria, on pujo per la pedrera fins a la cruïlla de Castellruf i passo per la trialera , que té força bolets, que torna a portar a Santa Maria.; d’allà vaig fins a la font de la Mercè i pujo cap a la vinya. Avui, tot i que el camí estava trencat, he pogut pujar –encara no sé com, ja que la bici se m’ha travessat un moment en el camí- sense posar el peu a terra per primer cop. En canvi, al final de la vinya he hagut de baixar. He passat per la pista que porta a Vallromanes, que he seguit del tot per no passar per la trialera que deixa al mig del golf, ja que no portava el track del GPS i no em volia perdre. El camí m’ha portat a un carrer de la nova urbanització, d’on he baixat fins a la carretera. Com que volia passar per Can Maimó, he baixat una mica fins arribar a Vallromanes. Passo pel camí habitual i a la cruïlla on em vaig trobar els de Premià em trobo a una noia que s’esglaia en veurem (es pensa que soc un porc senglar). Vaig baixant fins a la riera (que no està gens malmesa) i pujo per la ruta de Can Maimó, que sí que està força pitjor que l’últim dia que hi vaig passar, de manera que he de posar el peu a terra fins a tres cops, més pels xaragalls que pel cansament en sí –tot i que ho estava força-. La tornada cap a casa es pel camí habitual, ja força cansat i molt afamat ja que no he menjat res. El proper dia hauré de portar alguna cosa... Arribo a casa a les 2:30.
El track al Wikiloc:
Fonts Sta Maria, Vallromanes, Can Maimo
2006-10-07 Fonts, Sta Maria, Vallromanes i Can Maimó
2006-10-07 Fonts, Sta Maria, Vallromanes i Can Maimó
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants