RUTI-SANTA COLOMA-TURÓ D’EN GALZERAN-ALELLA
06-08-06
Surto sol
32.23 km totals
3 hores 30 min en moviment
6 minuts 18 segons aturat
41.3 velocitat màxima
9.2 mitjana moviment
8.9 mitjana total
Surto aviat, ja que a les dotze he d’anar a missa. Per això em dedico a donar voltes pels voltants, buscant les pujades. He agafat la btt vermella.
Passo pel camí habitual fins la Cartoixa sense veure cap conill aquest cop. De la Cartoixa pujo cap a Can Ruti. He de posar el peu a terra a la primera pujada. Ahir va ploure força i hi ha xaragalls. A més, el sauló no rellisca, de manera que no tinc problemes de tracció, però en estar moll s’enganxa més que mai. Un cop a dalt em fa gràcia tornar a trobar el toll habitual i el vorejo pel caminet del costat. Baixo fins a Can Ruti. Els frens no estan bé del tot però van millor que l’últim dia que vaig agafar la bici de la Margarida. De fer tanta força per frenar se’m cansen les mans. Un cop superada la baixada de Can Ruti, al costat del Tanatori em trobo tres gossos negres que volten sense amo. M’aturo i agafo el Radarcan, però no m’ha fet falta. Segueixo fins a Sant Jeroni i pujo fins a l’ermita, ara sense haver de posar el peu a terra. No vaig a Puig Castellar: baixo per la pista del mig, que em porta al cap d’una estoneta a un carrer asfaltat de Santa Coloma. Allà dono la volta i torno pel mateix camí. A les cases del costat de la carretera, pujant cap al Ruti, em trobo dos gossos més que van sols. No em fan cas, afortunadament per ells, i entren a una de les cases. Ja al Tanatori m’aturo per canviar les piles del GPS i per mentalitzar-me per la pujada. Vaig fent, el sauló ja no és tan humit i això m’ajuda. Passo pel lloc més complicat sense posar el peu a terra, per primera vegada, i arribo a dalt, també per primer cop, sense baixar de la bici. En arribar a la cruïlla de la Cartoixa vaig cap al Seminari. Pujo fins al Turó d’en Galzeran i baixo per la vinya. Decideixo provar el camí que va cap a Alella. Va baixant fins a un carrer asfaltat al costat d’un dipòsit. Hi he pujat, però el camí s’embrutava molt i he hagut de tornar a l’asfalt. El carrer també baixa força i el deixo quan a mà dreta trobo un camí ample tancat amb una cadena i encatifat de les fulles de pi caigudes per la pluja. És un camí molt maco al començament, però aviat es transforma en un corriol que mor en un altre dels carrers de la urbanització. Vaig seguint en direcció a Tiana i, després d’una estona, arribo al camí que puja de Tiana pel Camí del Mig. Hi baixo, passant pels hivernacles i pel Torrent dels Grills i pujant per Cal Frares fins al Garden i l’Ajuntament. Arribo a casa a les 11:05
Hi ha track al Wikiloc
Can Ruti, Sta Coloma, Galceran, Alella
2006-08-06 Can Ruti, Sta Coloma, Galceran, Alella
2006-08-06 Can Ruti, Sta Coloma, Galceran, Alella
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants