2004-04-08 "Parking" del Seminari-Casa

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2004-04-08 "Parking" del Seminari-Casa

#1 Entrada Autor: Pere » 23 jul. 2024, 22:42

08-04-06
“PARKING-CASA”
3.497 km
Fa molt bon dia, amb sol i una mica de vent fresquet. Cap a Badalona i Santa Coloma i ha una mica de boira.
Pugem la Natàlia, l’Oriol i jo amb el cotxe fins a més amunt del Seminari. He esborrat per error totes les dades del GPS, de manera que ara no tinc cap waypoint marcat: tornaré a començar Ho he marcat al GPS com a “parking”. Baixem passant pel Seminari, Cartoixa, Alegria, Felip, casa.
L’Oriol té molta por, encara no s’ha recuperat de la caiguda que va tenir baixant de l’Alegria. A les pujades també es nota la falta d’activitat. La Natàlia baixa amb prudència i puja molt. Diu que com que tot era baixada no s’ha cansat gens.

CASA- PARKING-VIGIA B- PARKING
Torno a buscar el cotxe. Les dades inclouen la baixada amb els nens i la pujada següent.

17.1 km
1h 53 min en moviment
34min 48 seg aturat
Velocitat màxima 36.2
Mitjana moviment 9
Mitjana total 6.9

Pujo pel mateix camí. M’arribo fins al Vigia B i torno.
Després de la sortida del dilluns, tan complicada, tota la setmana m’ha fet mal el bessó de la cama dreta i el costat esquerre. El mal al bessó era molt intens el dilluns i el dimarts: em dificultava molt caminar. Ha anat disminuint, tot i que quan baixo escales encara em molesta, però quan vaig amb bici no el noto. El mal al costat encara és intens segons quin moviment faig, tot i que una mica menys que el dimarts (que va ser el dia que em va fer més mal). Per tot això he pujat amb una mica de por. La cama no m’ha molestat pràcticament gens. El costat em feia una mica de mal quan m’havia d’ajupir per pujar però no ha anat a més. Els milions de flors que hi havia m’han anat distraient dels meus mals, segurament. Estava ple de “conillets” grocs, cistus i una papillonàcea de color vermell/lila que no he identificat. Fins i tot he vist els primers cistus de color blanc de la temporada. De totes maneres, per evitar complicacions no he passat pel corriol del seminari sinó per la pista fins al parking. D’allà he tirat fins al Vigia sense problemes. Volia arribar al poblat de la Malesa, però per precaució, pel temps (la boira s’ha fet molt espessa i hi sóc a la vora, fa més vent) i per l’hora (era tard: hem sortit molt tard de casa amb els nens) he girat al Vigia. He baixat sense problemes fins al cotxe.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants