2006-03-15 Estreno GPS. Font Amigó-St Climent-Seminari

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2006-03-15 Estreno GPS. Font Amigó-St Climent-Seminari

#1 Entrada Autor: Pere » 23 jul. 2024, 15:45

15-03-06
FONT DE L’AMIGÓ- SANT CLIMENT-SEMINARI

Sortida: 10 h
Tornada: 13h 45 min.
38.5 Km segons el GPS

Estreno GPS: ja tinc el suport per al manillar.
Fa molt bo, però com quasi sempre comença a fer una mica de vent. Vaig per primer cop (aquest any) amb pantaló curt.
Pujo per l’Alegria fins Can Ruti i m’arribo fins a la Font de l’Amigó pel sender. Marco el Waypoint i provo de tornar fent un Goto. És impossible equivocar-se: meravelles de la tècnica.

Baixo pel GR fins a Can Ruti i m’arribo fins a Sant Jeroni. Pujo (sense haver de baixar) al costat de Sant Climent i torno a marcar un waypoint.
Hi ha com boira i fa força humitat. Sort que és pujada, que si no tindria fred.

Passo per Sant Onofre i pujo fins a dalt. A la carretera asfaltada veig una pista amb un cadenat i m’hi poso. És un sender que acaba portant a la carretera, just en la cruïlla amb la de la urbanització. Sembla que hi ha més camins: ho hauré d’investigar.

Ara ja fa més sol.

Pujo cap al dipòsit i també el marco amb un wp. M’arribo fins al seminari (passo sense baixar per la baixada final; en general poso molt poc el peu a terra tot i que vaig amb la meva btt), on torno a marcar un wp.

Tiro cap als 9 Pins. Abans, intento trobar el cementiri dels empestats, però és un corriol molt emboscat i dono mitja volta. Ja ho buscaré un altre dia. M’arribo als 9 Pins i marco el wp. Baixo pel corriol que dóna a la casa del Julià Justes i la Mariona, que també marco amb un wp. D’allà baixo al barri de Can Gosch i m’arribo a l’Alegria.

Arribo a casa sense novetats. El vent comença a ser desagradable i fred.

Ara només em falta que el GPS es connecti amb l’ordinador i passar les dades. Ja he creat la ruta amb els wp d’avui, però em sembla que si no la traspasso em quedaré sense memòria. És una mica complicadet, però es un gran invent: si fas una ruta segur que pots tornar pel mateix camí sense perdre’t.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants