DIA 4-02-06
Fa fred i boira. La Margarida està de baixa per problemes al genoll. Sortim els altres quatre. Baixem des de casa amb la bicicleta fins al passeig. Tirem fins al riu Besòs, esmorzant al port de Badalona. No puc fer gaires fotos ja que s’acaba la bateria de la càmera.
La sortida es fa a bon ritme, tot i que al començament semblava que hi hauria problemes.
La tornada es ràpida i sense incidències. Truquem a la Margarida quan passem pel port pq ens vingui a buscar i carreguem les bicis.
Jo pujo amb la de la Margarida, ja que hem de portar-la a revisió i vull veure-li els problemes. Segueixo per la Cartoixa, passant per la pista que surt del revolt que vaig veure pel Google. És plena de bardissa i amb molts aragalls. Hi ha molta pujada i pedra: he de baixar sovint de la bici, que es porta molt bé. Faig cap a la pista que porta al dipòsit del Mas Ram, molt prop de dalt. Pujo fins a l’antena, dono la volta i baixo per la pista de Can Ruti. Trenco pel sender que va a la font de Can Amigó, però descobreixo com es baixa fins a la font de Can Ruti. Tiro cap a Can Dimoni i, camí de Sant Jeroni, trenco pel corriol que porta a la Vallençana, on m’aturo a descansar. Pujo per la pedrera, on m’avança un noi que diu que va fins al vigia pq demà té una cursa i no es vol cremar. Corre bastant, però el vaig veient. No sé si per veure’l o per la bicicleta però pujo bastant bé fins a dalt (per segona vegada sense parar). Arribo pel sender al Seminari i baixo per carretera fins a casa.
DIA 5-02-06
Fa fred, però hi ha sol. La Núria no surt pq anem per muntanya. Pugem amb cotxe fins al Seminari i baixem per la Cartoixa. La Natàlia diu que la seva bici no frena i surt diverses vegades de la pista. Ja a la carretera és a punt de tirar-se contra la tanca al revolt del Duet. Baixem per la passera i fem cap a l’Alegria, on esmorzen. Baixem, l’ Oriol al davant i jo al darrera i abans d’arribar a l’stop de Can Gaietà, l’Oriol cau. Sembla que ha clavat el fre del davant i salta per davant. No ho he vist. No s’ha fet mal, suposo que de miracle (un blau a la cuixa, algun cop). Sort que portava guants i anava abrigat. Ha quedat ple de pols. Arribem a casa i pujo amb la bici de la Natàlia (per la revisió pendent) a buscar el cotxe al seminari. Passo per la Cartoixa, pujant primer fins al dipòsit del Mas Ram. Quan hi arribo, giro i passo pel GR fins al Seminari, on omplo d’aigua. Tiro pel corriol cap al dipòsit, faig fotos. Es fa tard i no hi arribo: on s’acaba el corriol giro. Faig el tram de sol dues vegades per practicar. Carrego la bici al cotxe i baixo a casa
La bici de la Natàlia no va tan bé com la de la Margarida (es mou massa la direcció), però s’hi assembla. És tan baixa de pedals com la de la Margarida, però encara són més grans: és un inconvenient segons per on passem. Els frens són molt bons, però els de disc de la Margarida ho són encara més. He passat sense baixar per tram que enllaça amb el Seminari (la alternativa al GR trencat) amb les dues, cosa que amb la meva no he fet mai.
Dissabte al Port de Badalona
Feia fred
Natàlia & bicicleta nova, regal dels Reis dels padrins
Última al port, es va acabar la bateria
Diumenge a l'ermita de l'Alegria
Venim de la Cartoixa per aquesta carretera
Vaig per aquest camí des del Seminari
Aniré per aquí
Ho acabo de baixar
Seguiré per aquí
En vinc
Hi passaré
Hi he passat
Pujaré
Darrere
Davant, amb la bici de la Natàlia
Camí que seguiré
Arribaré aquí
2006-02-04/05 Sortides en família
2006-02-04/05 Sortides en família
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants