2013-10-20 Tiana-Vic

Respon
Missatge
Autor
Pere
Administrador
Entrades: 403
Membre des de: 04 juny 2017, 23:59
Ubicació: Tiana

2013-10-20 Tiana-Vic

#1 Entrada Autor: Pere » 30 juny 2024, 13:56

Això és el que vaig posar al fòrum bttbadalona:
Gràcies Pino. Et podia haver trucat però era massa tard (l'hora del post no és la real de quan el vaig escriure, sempre queda una hora més d'hora) i no volia despertar ningú.
He passat per la variant de la Noe i també per algun corriol abans de La Roca.
No he pogut arribar als 10 km/h, m'he quedat en 9.6.
M'han sortit uns 90 km i he trigat més de 2 h per tornar de Vic. Tenim uns trens ràpids i eficaços.

La variant.... (ara faig una pausa dramàtica)... és la variant.
Qui la vulgui tastar només hi ha d'anar.
No dic res més per no canviar la tendència secretista del fòrum
Tampoc penjo fotos, ja està molt vist tot.
Sempre pot ser un gran dia! Busquem el motiu!

Pere
Administrador

Re: 2013-10-20 Tiana-Vic

#2 Entrada Autor: Pere » 30 juny 2024, 13:56

Variant Vallforners
Comença molt bé, es pugen uns 200 m ràpidament primer gracies a unes esses i després gràcies una pujada constant, sempre per bona pista. Seguint per pista sempre en bon estat i amb pocs descansos, arribarem als 700 m.
Quan ja sembla que no val la pena passar-hi i que és millor la pista del pantà, ens desviem i ....

(Fins aquí puc llegir)

Pere
Administrador

#3 Entrada Autor: Pere » 30 juny 2024, 13:57

...i entrem en un corriolet molt net, es veu que fa poc algú l'ha netejat d'esbarzers i brucs. Planeja, baixa lleugerament i és molt fàcil de fer, gairebé no hi ha pedres ni salts. Sembla bonic, llàstima que es tanca una mica en algun punt obac. Aquí ja no l'han netejat i s'ha de vigilar una mica per no quedar enganxat. La cosa millora i sembla que val la pena haver agafat la variant. Sí, gairebé no es veu el pantà, però és molt millor que la pista transitadíssima de la dreta. Quan ja tenim feta aquesta opinió, la cosa s'embruta una mica. Els esbarzers i els brucs piquen als braços i a la cara, pelen algun genoll. S'ha de vigilar força i acaba cansant, de manera que penses que ja era hora que s'acabés.

Així que no sé que dir sobre la variant. És un sentiment una mica ambivalent. Potser si hi tornés un altre dia me'n faria una opinió més exacta, podria ser que diumenge no tingués massa bon dia.

Amics
Doncs sembla mentida com de petit és el món.
Resulta que anant cap al Tobogan em vaig trobar al Jordi Tria. No sé si el coneixeu, és el responsable de http://www.saloriabike.com/#! i he compartit amb ell molts bons moments de BTT, teca i riures. Em va donar records per tothom, es va interessar molt per la pota del Diesel i espero que tornem a trobar-nos aviat.

(...continuarà)

Pere
Administrador

#4 Entrada Autor: Pere » 30 juny 2024, 13:57

Saludats i admirats
Vaig trobar molta gent. Ciclistes, gent camiant, corredors. Un d'aquests corredors baixava per la riera de Can Gosch quan jo pujava cap a les esses. No sé quan va girar, fins on va arribar baixant la riera, però el cas és que quan jo estava a la recta que hi ha després dels dos primers revolts de les esses em va passar. Vam parlar una mica i ni esbufegava, ràpidament em va deixar enrere. Quan jo era a 9 Pins, ell ja era molt amunt de la vinya. A dalt, al Galzeran, el vaig trobar estirant i el vaig felicitar. No sé qui és, però és un crack.

Com més m'allunyava de Tiana, menys gent anava trobant, fora del Pla de la Calma, on gairebé sempre hi ha qui en gaudeix. Passat el Matagalls Xic i ja baixant cap a Vilalleons, vaig trobar un altre noi que pujava com si res corrent en solitari per aquell pendent infernal. Un altre crack!

Com m'agradaria poder fer-ho! Llàstima que el temps passa rabent i no el vaig saber aprofitar...

Pere
Administrador

#5 Entrada Autor: Pere » 30 juny 2024, 14:01

I aquestes són les fotos que vaig fer:
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants