El dia promet força sol, com que sóc previsor porto fotoprotector 100+

L'espai de la llera del Riu Besòs és molt diferent del de fa uns anys, quan era una claveguera a cel obert

I ja arriben els protagonistes, d'esquerra a dreta Francesc, Juanma i Kiko

Just en el moment que parlàvem més malament del Carlos, arriba. Dic més malament perquè malament n'hem parlat en tota la sortida, com no podia ser d'una altra manera

Preciosa la nova bici del KIko

A La Ferreria he trobat a faltar dues coses: els fòrums i la meva vella màquina de fotografiar. Amb el mòbil no me'n surto

El Juanma ha quedat una miqueta retallat

Hi ha pressa per arribar a Can Coll, em quedo despenjat

Els protagonistes

A Can Coll se'ns ajunta el Toni Jr., que farà ruta pistera pel voltant

Quin tip vegà que m'he fet!

Al Pi de'n Xandri, que té 250 anys i una setmana la banda sonora és Love is in the air de John Paul Young

Hem quedat tant bé que no puc deixar de veure les fotos del Carlos

La punxada del dia, solucionada sense més problemes gràcies al làtex i una mica de terra al neumàtic

La veritat és que enyorava molt dues coses: el timbre del Kiko, que em queda pendent per un proper dia, i els ai, ui, no puc, del Carlos, que he pogut tornar a sentir ja que no els ha parat de fer en tot el recorregut. Aquí ha pujat com els àngels aquest pujadot complicadíssim, no sense dir després que pagaria la jelipoll... que havia fet

En un tres i no res ens hem plantat a Can Coll, on hi ha hagut sessió fotogràfica. Diuen que parlo, però s'han passat mitja hora xerrant

No hi havia manera de fer la foto, sort que el Francesc s'ha quadrat

L'ambient es carrega i s'ennegreix per moments

I finalment he pogut fotografiar-los, gràcies Francesc. Mireu què seriosos i formals han quedat

Estem tan, tan superbament macos que poso totes les fotos del Carlos. De baix a dalt, de dalt a baix... El proper dia el farem pujar al terrat

En Francesc se n'ha hagut d'anar cap a casa i nosaltres hem anat fent via fins al Cementiri de Collserola des d'on hem baixat al riu.
Una bonica sortida, he quedat molt content de tornar a poder ciclar amb el Kiko i escoltar els ais i uis del Carlos. Espero que ben aviat ho pugui tornar a fer.
P.S.: no puc deixar de posar les fotos del meu dinar vegà, més que res per fer-vos una mica d'enveja.
El primer plat, un estofat de seitan amb moniato i altres verdures

El segon, amanida russa amb maionesa vegana feta amb llet d'ametlles

I les postres, un deliciós mousse fet amb tofu sedós

Què més es pot demanar?

Aquí tenim el track
COLLSEROLA AMB JUANMA KIKO, CARLOS I FRANCESC